Faens FireFox!

picxx

WF 09
Hadde browsercrash i dag, slo av maskina fordi jeg måtte bort en tur, kommer tilbake og hele bokmerklista er 'sleeping with the fishes'!! :mad:

Har heldigvis en gammel backup fra noen mnd. tilbake, men surt likevel! :mad::mad:

Keanu

Geek
Anbefaler å bruke enten en del.icio.us-extention eller/og foxmarks for bokmerker. Dobbel fordel ved at du får backup og kan få de samme bokmerkene på forskjellige maskiner.

neXon

Medlem
Google verktøylinje har favoritt funksjon. Praktisk med søkfunksjon og tilgang fra alle maskiner :)

Deezire

Medlem
Jeg tror nok ikke bokmerkene er vekke bare sånn helt uten videre, du er nok inne på feil profil. Prøv å rediger firefox sin snarvei og legg til --profilemanager etter alt dillet. Typisk "C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" --profilemanager. Da kan du velge profil.

picxx

WF 09
Jeg tror nok ikke bokmerkene er vekke bare sånn helt uten videre

Ettersom det ikke er første gang det skjer er jeg rimelig oppdatert.
Det eneste som ikke var oppdatert var jo selvsagt selve oppdaterigen av bokmerkene.
Om jeg finner dem igjen kan du få kjøpe dem for 5000.- ;) ( Om du er heldig, og kjapt ute...)...LOL

picxx

WF 09
Ved hjelp fra Kenneth fant jeg en backup fra 10. juni på maskina.
Stor takk går til Kenneth :)

picxx

WF 09
Nei, var nok ikke Kenneth som hadde lagt den inn ;)
Ta en titt her:
Husk Backup! | Norske plugins
Første kommentaren berget meg.

p.s. Ved litt gjennomgåelse av hjernebark husker jeg at denne _ikke_ tok backup sist jeg fikk bokmerkene slettet, så det er nok uansett greit å holde en liten ekstern backup session ;)

Daniel

q(O_o)p
funny-pictures-firefox-crash-snow.jpg

Topp