webmoney
Søkemotoroptimist
Du som leser denne gruppen ("Affiliate Programmer") har selvfølgelig en drøm om å kunne leve fett og bekymringsløst resten av livet av din affiliate-inntekt. I en romslig kåk, i et land med behagelig klima og med lave restaurantpriser, rett ved den kule stambaren din og med tilgang til en spektakulær natur der du dykker i krystallklart vann og slapper av med bilturer i firehjulstrekkeren. Flere tidssoner unna Valgjerd Svarstad Haugland og Dagfinn Høybråten.
Det er to ting som avgjør om du kan leve denne drømmen eller ei:
- inntekten din
- levekostnadene dine
Tjener du 20.000 kroner i måneden på affiliate-programmer, holder dette akkurat til å dekke norske levekostnader, inklusive renter, husleie og avdrag. Da er du blakk på slutten av måneden! Flytter du til et annet land, får du helt andre levekostnader og kan muligens leve som en småkonge.
Spørsmålet er:
- hvilket land eller by er den ideelle å bo i? Bangkok, Manila, Ho Chi Min-byen, Kairo, Vientiane eller Phnom Penh?
- hvor mye må man tjene i måneden for å leve et liv i sus og dus i akkurat denne drømmebyen?
Jeg vil gjerne høre fra deg som har tenkt i disse baner! Del dine erfaringer med oss andre her på Affiliate Programmer-gruppa!
Det er to ting som avgjør om du kan leve denne drømmen eller ei:
- inntekten din
- levekostnadene dine
Tjener du 20.000 kroner i måneden på affiliate-programmer, holder dette akkurat til å dekke norske levekostnader, inklusive renter, husleie og avdrag. Da er du blakk på slutten av måneden! Flytter du til et annet land, får du helt andre levekostnader og kan muligens leve som en småkonge.
Spørsmålet er:
- hvilket land eller by er den ideelle å bo i? Bangkok, Manila, Ho Chi Min-byen, Kairo, Vientiane eller Phnom Penh?
- hvor mye må man tjene i måneden for å leve et liv i sus og dus i akkurat denne drømmebyen?
Jeg vil gjerne høre fra deg som har tenkt i disse baner! Del dine erfaringer med oss andre her på Affiliate Programmer-gruppa!