Erfaringer med trykkerier i Asia?

neXon

Medlem
En helt hvit t-skjorte koster ca 3 kr rett fra fabrikk + frakt og mva til Norge.

Vil uansett anbefale deg å kjøpe en vareprøve før du kjøper i større kvantum. Du må ofte betale litt mer for den, men det vil lønne seg.

Dag Frogner

Supermedlem
Vær så god! Eriksen Reklame 123

Dette er KUN et eksempel etter et enkelt søk i google! Du kan sikkert klare å søke litt du også...

Jeg har tidligere drevet i denne bransjen og kan med sikkerhet fortelle deg at du finner de som kan levere dette!

.....og 100,- pr trøye er IKKE billig!

Som picxx sier, denne prisen er kun for tskjorten. Ikke inkludert trykk, film, oppspenning osv osv...

Og 29kr pr tskjorte er ganske nøyaktig det samme som jeg betaler hos mitt lokale trykkeri.

Flere forslag? :p

Msites Ltd

Livsnyter
Jeg er fullt klar over at det var uten trykk! Men, trykk koster ikke 70,-.

Men, hvis du ikke gidder å høre på anbefalinger kan vi jo like gjerne stoppe diskusjonen....

Å bestille 100 t-shirts med trykk fra østen er det samme som å be om bråk.... Sjansen for at noe ikke skal være ok er for stor....

Msites Ltd

Livsnyter
Det var en bastant påstand :)
Erfaringsmessig må jeg faktisk si meg uenig med deg.

Ja, så lenge du bare tar med deler av det jeg sa så kan det jo hende du synes det er bastant!

Men, da må jeg få stille spørsmålet: Har du bestilt mye fra østen mens du bodde i Norge?

Og, både du og jeg vet at det ikke er snakk om noe returrett e.l. om noe skulle være galt!

Det er mulig å hente t-shirts med trykk billig her hjemme i så små kvanta!

Bjørn Andersen

Webmaster
Jeg er selv på utkikk etter å kjøpe hvit tskjorte(r) med trykk framme og bak. Hva er gjengs pris for dette i norge Msites ? Har du noen som lager det for den prisen og så tar gjerne imot tips. Mulig få det for 50 lapp per stk hvis kjøper par hundre stk ?

Dag Frogner

Supermedlem
Msites: Poenget her er jo at det var deg som startet diskusjonen da du var meget påståelig ang priser i Norge. Og prisen pr tskjorte her i Norge er 80kr og ikke 100kr som du hele tiden skriver. Så jo, trykk foran og bak inkl alt annet (film, oppspenning bl.a) koster 50kr pr tskjorte.

Du har da ikke kommet med en anbefaling (bortsett fra å linke til et trykkeri som tar akkurat det samme som mitt lokale), du har bare kommet med en bastant påstand om at mitt forslag var dyrt, hvorpå jeg utfordret deg til å finne rimeligere priser.

Det klarer du tydeligvis ikke, med andre ord er det ikke mye hold i utsagnet ditt...

picxx

WF 09
Men, da må jeg få stille spørsmålet: Har du bestilt mye fra østen mens du bodde i Norge?

Og, både du og jeg vet at det ikke er snakk om noe returrett e.l. om noe skulle være galt!

Ja, det ble en god del, men gjerne i slike kvanta TS nå forespeiler. Har ikke erfaring fra større forsendelser annet enn fra "andre siden".

Bestiller du via agent har man like gode returbetingelse i asia som det man har i norge.
Skal man selv være agent og styre det hele via e-post og kanskje telefon fra norge mister man derimot fort styringen.

Det er mulig å hente t-shirts med trykk billig her hjemme i så små kvanta!

Det er godt mulig.

Msites Ltd

Livsnyter
Msites: Poenget her er jo at det var deg som startet diskusjonen da du var meget påståelig ang priser i Norge. Og prisen pr tskjorte her i Norge er 80kr og ikke 100kr som du hele tiden skriver. Så jo, trykk foran og bak inkl alt annet (film, oppspenning bl.a) koster 50kr pr tskjorte.

Du har da ikke kommet med en anbefaling (bortsett fra å linke til et trykkeri som tar akkurat det samme som mitt lokale), du har bare kommet med en bastant påstand om at mitt forslag var dyrt, hvorpå jeg utfordret deg til å finne rimeligere priser.

Det klarer du tydeligvis ikke, med andre ord er det ikke mye hold i utsagnet ditt...

Du skriver at du har fått 25% med den prisen og da betyr det at brutto pris på dine t-shirts er ca NOK 100, det kommer du ikke bort fra!

Og, kjære deg.....bruk så mye penger du vil på dette, og ta de sjanser du vil. Det er helt opp til deg om du vil høre på en som har vært i bransjen i årevis!

Jeg kan selvfølgelig også sette meg ned og finne billigere alternativer til deg om du er villig til å betale for min tidsbruk på det!

Dag Frogner

Supermedlem
Dette blir bare latterlig.

Til en annen gang; vennligst stå for det du sier eller la vær å kommentér i mine tråder. Du kan ikke påstå at du finner mye rimeligere ting for så å skulle ha betalt for å finne det. Det blir bare for dumt og det skjønner du nok selv...

Peace out...

Msites Ltd

Livsnyter
Det latterlige blir vel at du ikke hører på noen med litt mer erfaring enn deg!
Det betyr jo ikke at JEG skal sitte og lete etter noe du enkelt kan finne selv!!

Og, du kan vel ikke forvente at folk skal sitte og bruke masse av sin egen tid på ting du fint kunne gjort selv - og da gratis!?!

Dag Frogner

Supermedlem
Nå har jeg da aldri bedt folk om å finne dette for meg, men det var DU som kom og påstod at DU visste om billigere trykkerier. Hvorfor sier du det når du ikke har klart å finne ET ENESTE TRYKKERI som faktisk er rimeligere?

Jeg kan godt si at jeg vet om en butikk som selger Ferrarier til halve prisen av det Autostrada i Oslo gjør. Men hva er det utsagnet verdt hvis det bare er tomprat og jeg ikke klarer å bevise det?

Hele poenget mitt er at du slett ikke klarer å finne noen som er rimeligere og heller bruker den meget kostbaretiden din på å bortforklare deg. Har du så mye erfaring innen dette burde det jo ikke være et problem å hoste opp et rimelig trykkeri. ;)

Moralen her må være; stå for det du sier eller hold kjeft.

Sist redigert:

Santo

Active Member
Ja, det ante meg at dette ble utfallet av diskusjonen, at du feiget ut. Veldig lett å komme med påstander også bare trekke seg når man faktisk må prøve å bevise det man sier. :rolleyes:

Men samtidig synes jeg du har en litt hard tone overfor en som faktisk forsøkte å hjelpe deg på frivillig basis på et diskusjonsforum... Msites Ltd står vel ikke på lønningslista di?

Topp