Vær så god! Eriksen Reklame 123
Dette er KUN et eksempel etter et enkelt søk i google! Du kan sikkert klare å søke litt du også...
Jeg har tidligere drevet i denne bransjen og kan med sikkerhet fortelle deg at du finner de som kan levere dette!
.....og 100,- pr trøye er IKKE billig!
Å bestille 100 t-shirts med trykk fra østen er det samme som å be om bråk....
Det var en bastant påstand
Erfaringsmessig må jeg faktisk si meg uenig med deg.
Men, da må jeg få stille spørsmålet: Har du bestilt mye fra østen mens du bodde i Norge?
Og, både du og jeg vet at det ikke er snakk om noe returrett e.l. om noe skulle være galt!
Det er mulig å hente t-shirts med trykk billig her hjemme i så små kvanta!
Msites: Poenget her er jo at det var deg som startet diskusjonen da du var meget påståelig ang priser i Norge. Og prisen pr tskjorte her i Norge er 80kr og ikke 100kr som du hele tiden skriver. Så jo, trykk foran og bak inkl alt annet (film, oppspenning bl.a) koster 50kr pr tskjorte.
Du har da ikke kommet med en anbefaling (bortsett fra å linke til et trykkeri som tar akkurat det samme som mitt lokale), du har bare kommet med en bastant påstand om at mitt forslag var dyrt, hvorpå jeg utfordret deg til å finne rimeligere priser.
Det klarer du tydeligvis ikke, med andre ord er det ikke mye hold i utsagnet ditt...
Ja, det ante meg at dette ble utfallet av diskusjonen, at du feiget ut. Veldig lett å komme med påstander også bare trekke seg når man faktisk må prøve å bevise det man sier.