raakanin
Medlem
Da jeg startet opp min blogg - teknonytt.com - så valgte jeg webhotell utifra at min bror brukte det samme. Jeg var (og noen vil nok si at jeg fortsatt er) ganske grønn på dette da.
Nå har det blitt for mye negativt for meg i det siste fra den kanten, og jeg lurer på om noen har en mening og noen råd om dette:
- Vi har hele tiden hatt hastighetsproblemer på dette domenet, og selv om det til tider har vært ganske tungt med annonsescript så har det fortsatt vært altfor dårlig respons. Domeneshops forklaring de fire gangene jeg har klaget: MIN FEIL!
Alt innhold fra Teknonytt ble prøvd på et annet webhotel jeg har med de samme annonsene, de samme instikkene, det samme designet, og den samme databasen. Resultatet var en stor hastighetsforskjell.
Dette har skjedd flere ganger, hvor Domeneshop hele tiden har vært klar på at de ikke har noen skyld i at det er for tregt.
- Idag ble det lagt ut en sak på nettby som traff blink og kom øverst i nyhetsseksjonen der. Dette resulterte i en enorm trafikk hvor vi hadde minst 250 besøkende på siden konstant og over 1000 besøkende på en halv time. Dette førte til at Domeneshop stengte Teknonytt pga overbelastning på serveren og fare for at dette ødelegger for andre brukere. Her er deres svar når jeg spurte om hva som skjedde og når det skulle fikses:
Hvordan skal jeg forholde meg til dem når det til stadighet er slik at feil skjer, og jeg som kunde hele tiden er den skyldige? Jeg har hørt et ordtak som heter at kunden alltid har rett, men i Domeneshops tilfelle så er det motsatt.
Jeg har forøvrig betalt for å få ubegr. trafikk.
Jeg vet at dette kan virke litt dumt for de som er erfarne med dette, men jeg lurer rett og slett på hva jeg skal gjøre med dette, er jeg helt på jordet eller er det domeneshop som er det?
Og er det noen andre som har en forferdelig erfaring med Domeneshop?
Nå har det blitt for mye negativt for meg i det siste fra den kanten, og jeg lurer på om noen har en mening og noen råd om dette:
- Vi har hele tiden hatt hastighetsproblemer på dette domenet, og selv om det til tider har vært ganske tungt med annonsescript så har det fortsatt vært altfor dårlig respons. Domeneshops forklaring de fire gangene jeg har klaget: MIN FEIL!
Alt innhold fra Teknonytt ble prøvd på et annet webhotel jeg har med de samme annonsene, de samme instikkene, det samme designet, og den samme databasen. Resultatet var en stor hastighetsforskjell.
Dette har skjedd flere ganger, hvor Domeneshop hele tiden har vært klar på at de ikke har noen skyld i at det er for tregt.
- Idag ble det lagt ut en sak på nettby som traff blink og kom øverst i nyhetsseksjonen der. Dette resulterte i en enorm trafikk hvor vi hadde minst 250 besøkende på siden konstant og over 1000 besøkende på en halv time. Dette førte til at Domeneshop stengte Teknonytt pga overbelastning på serveren og fare for at dette ødelegger for andre brukere. Her er deres svar når jeg spurte om hva som skjedde og når det skulle fikses:
"Vi har i ewttermiddag fått alarmer om at en av våre webservere er blitt overbelastet, og dette skyldtes massevis av php-prosesser som tilhørte webhoteller www.teknonytt.com.
For å unngå at problemet med ditt webhotell skaper problemer for andre brukere av webserveren har vi derfor sett oss nødt til å deaktivere webhotellet ditt inntil videre.
Det kan være at slike problemer kan unngås ved å skru på caching eller lignende i wordpress."
Hvordan skal jeg forholde meg til dem når det til stadighet er slik at feil skjer, og jeg som kunde hele tiden er den skyldige? Jeg har hørt et ordtak som heter at kunden alltid har rett, men i Domeneshops tilfelle så er det motsatt.
Jeg har forøvrig betalt for å få ubegr. trafikk.
Jeg vet at dette kan virke litt dumt for de som er erfarne med dette, men jeg lurer rett og slett på hva jeg skal gjøre med dette, er jeg helt på jordet eller er det domeneshop som er det?
Og er det noen andre som har en forferdelig erfaring med Domeneshop?