Man hører ikke hvor bra teksten egentlig er i låta da en del ord blir litt utydelige, men i mine øyne er det en fantastisk tekst. Jeg har derfor tenkt å lære meg gitargrepene og forsøke å spille den inn selv. Har en følelse av at den kan bli bedre og jeg ønsker å fremheve teksten, men litt vrient å finne gitargrepene så jeg fant et gratis program man kan laste ned på telefonen som heter Chord Ai, men akkordene er litt ukjent for meg, så her trengs det nok litt øvelseFin melodi og akkorder på den låta da. Hørte ikke på teksten.
Men som nevnt liker jeg egentlig ikke denne kunstige intelligens utviklingen. På Vitenskaps programmet Abels Tårn på NRK sa de at når dette var utviklet ville det være det nærmeste vi kommer en Gud. Kunstig intelligens kan brukes både positivt og negativt. Hva med en Djevel? Tenk hvor mye jævelskap dette kan brukes til og ingen vet hvem som styrer dette i fremtiden. Superdatamaskiner så store og raske at det er ufattelig og med tilgang på all verdens informasjon.
Det er mange som har vært med å utvikle dette som blir skremt over utviklingen og potensialet. De ser farene ved det. Her er en artikkel fra E24
Betyr kunstig intelligens slutten for menneskeheten? Eller vil teknologien føre til et slags paradis?
eller denne
Derfor frykter forskere kunstig intelligens
Nei, jeg savner 80 og 90 tallet...