ok, der mistet du meg i gjenn... og ja jeg er treig i oppfattelsen...
etter som jeg forstår så tillater ikke MFL CCP og ha selgere som er født og bosatt i norge?
dette synest jeg er ganske rart... ingen selskap klarer og satse fult ut i et land med mindre di har forgreninger/selgere som vet hvordan det landet fungerer... og det er uansett om man selger luft eller faste ting...
For det første online produkter er ikke det samme som luft
Det kan ikke stemme at CCPro ikke er lov i Norge. De oppfyller ikke kravene for å være pyramide selskap. De er heller ikke MLM.
Jeg har forstått det som at noen i dette forumet lager affiliate programmer? Eller kanskje de bare selger direkte uten at noen kan bli affiliate der. Uansett CCPro er et affiliate program, som ikke har noen organisasjon slik et MLM har. Du har et fysisk produkt.
Så kan du abonnere på et online opplegg. Det er omtrent som å abonnere/selge/kjøpe en avis hvor du betaler hver måned. Men selvfølgelig et helt annet innhold enn en avis!
Dersom du er avisbud får du betalt for hver avis du selger (Disse dagblad og VG selgerne som går rundt og tjener kanskje 50 kroner på en søndag. For meg er det utrolig at noen gjør den jobben. Men det er nå opp til dem. Ingen stopper VG fra å tilby ungdom å gå rundt på dørene med et lite håp om at neste dør vil åpne seg og de tjener 10 kroner....så smamme håp om neste dør...de fleste dørene lukker seg med null fortjeneste)
Vi får mer betalt i CCPro, men det blir omtrent det samme systemet. Man kjøper informasjonen, treningen, kan være med på online møter, har et back office hvor man kan se hva man har solgt, hvor mye man har tjent, forskjellige websider, etc...man bruker info`en, i dette tilfellet lære internet markedsføring etc.., man kan få provisjon ved å selge det videre..
Hvis det til og med er ulovlig å drive denne forretningen i utlandet dersom man har et norsk statsborgerskap eller drive det fra utlandet til nordmenn dersom man er norsk, så blir det for dumt. Jeg kan ikke forstå at ikke nordmenn skal få lov å selge dette i Norge. Men skal bli interessant å se. Kanskje det blir en nordmann mindre her etter hvert
?
jeg vill gjærne ha en bekreftelse på det.
Bekreftelse på hva? Det finnes ingen bekreftelse på at det ikke er lov å slege CCpro i Norge. Det er nemlig ikke ulovlig.
hvis det var meg så beklager jeg.
Om det var deg vet jeg ikke, Du er uregistrert... Det er problemet med de uregistrerte. De kan slenge med leppa som de vil uten å stå til ansvar for det.
beklager for og ikke registrere meg men jeg har egentlig ikke noe her og gjøre, denne tråden hjalp meg med og bestemme meg vdr. CCP og jeg trodde at man ikke trengte og registrere seg for og legge ut det man enten lurte på eller det man mente.
Dersom du ikke har noe å gjøre her bør du ikke skrive her heller. Jeg har ikke mer enn deg her å gjøre. Jeg svarte ganske enkelt på et spørsmål om hva CCpro var, men jeg registrerte meg med åpent navn. Jeg ble dratt inn i en merkelig diskusjon hvor de fleste prøvde å overbevise meg om at jeg er en svindler og at jeg er i et selskap som vil svindle folk. Jeg er faktisk ikke det. Jeg svarte ærlig på spørsmålene.. men noen har i prinsippet imot både MLM og network marketing. Så de vil uansett gå imot alt man sier uten virkelig og se på fakta. Jeg vet ikke om de er så redd for at noen skal tjene penger eller hva det er?? Jeg tror i allefall ikke det er fordi de virkelig har så omsorg for meg. Heller ikke at de har så omsorg for deg.... tror du de virkelig de bryr seg om du bruker 800 kroner måneden på opplæring? Kanskje de gjør det? Kanskje de mener du heller kan gå ut å feste dem bort? Da får iallefall staten gode avgifter hver gang du kjøper noe
( jeg er da altså ikke fremskrittspartiet som noen ogs har spurt om!)
og hvis det er noen som føler seg fornærmet, truffet eller overgitt over mine 3 innlegg, inkl. dette, så beklager jeg på det dypeste, jeg er bare 23 og har mye og lære når det kommer til komunikasjon.