Britta
stoffdronning
3kr bare for å skrive ut?!?!?!?!
Om du ikke vil legge inn manuelt i Logistra, men benytte fiksferdig og directprint fra nettbutikk til etikettskriver - jepp.
3kr bare for å skrive ut?!?!?!?!
Jeg tror HeltHjem er det samme som MyPack Home Small, altså ikke bare samme konsept men PostNord distribuerer for dem så antar du vil få de samme problemene.Er det noen her som har gjort sine erfaringer med HeltHjem fra Schibsted?
Om du ikke vil legge inn manuelt i Logistra, men benytte fiksferdig og directprint fra nettbutikk til etikettskriver - jepp.
Om en Posten småpakke er for stor til postkassa er etter det jeg vet ikke postbuden som bestemmer, men det skjer allerede i sorteringen.
Vi bruker Logistra og har ikke hatt noe annet enn kjempegod kundeservice og utrolig god brukevennlighet.For en igle Consignor har blitt, en skyhøy pris for bruken og jeg får faktura for hver eneste sak der noe er galt, til og med når feilen ligger hos dem. Min bedrift skal bort herfra,
Holder på med en løsning hos LOGISTRA, så får vi se hvordan den blir. hvis andre har andre forslag så er vi takknemlig for det, uansett så må vi bort fra Consignor.