Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bra og rimelig Webdesign, Visuell profil, Konseputvikling

Status
Stengt for ytterligere svar.

Espen Aker

New Member
God og rimelig webdesign, design for konseptutvikling, E-marketing, markedsføirng, logoprofilering og visuell profil får du på designforce.no, bra service, godt produkt og resultater. Anbefales!
 
Sist redigert av en moderator:

sKrud

Meget sliten student
Før du kan begynne å poste reklame for dine sider må du nok ha opparbeidet deg flere innlegg enn hva du har nå. Skal forresten siden din være skeiv? header står alt for langt mot venstre..ser ikke helt bra ut...
 

peterandrej

pensjonert moderator
Lurer egentlig litt på hva dere har gjort for Jenny Skavlan, jeg altså.. Forøvrig, siden deres var noe for bred synes jeg. Fikk en horisontal scrollbar. Kanskje en feil i koden et sted?
 

Pejyuu

Medlem
Syns "referanser" var dårlig.
Det er jo bare navn og bedrifter, uten link eller noe til det dere har gjort. Eller noe tekst fra kundene om dere.

Dere har ingen portefølje såvidt jeg kan se, og det er jo også negativt.


Og, jeg syns igrunn dere har stappet for mye inn i <title>, regner med det er pga SEO, men det gir gjerne et dårligere inntrykk på potensielle kunder.

Så kort sagt, alt dere har er lovord, men ikke noe å vise til. Ville du bestilt tjenester fra en slik side?
 

Bjørnar

Gründer
dette er jo bare sprøyt... ingen håndfaste referanser, elendig html-kode, mange utropstegn, lav omsetning ... vet ikke helt jeg - er det bare meg som tipper at trådstarter ikke kommer med flere innlegg i dette forumet ?
 

Gaasehud

Medlem
Headeren i flash var litt kul. Men ellers så virker dette litt på kanten. Porteføljen er som sagt ikke mye å vise frem. Jeg klarer også å skrive opp kjente folk og firmaer.

Siden er veldig stor, alt for bred, headeren er på skeive og heter det egentlig ren design?

er det bare meg som tipper at trådstarter ikke kommer med flere innlegg i dette forumet ?
Det er ikke bare deg. ;)
 

Msites Ltd

Livsnyter
Her blir det i alle fall ikke levnet mange sjanser for en helt ny bruker! Ærlig talt! Dette ser mer ut som en lynsjemobb som står klar til å slakte enhver som kommer inn her og ikke oppfyller kravene til resten av brukerne på forumet! Skamme dere!!!

Jeg er ikke nødvendigvis enig i noen av argumentene her, men det må da kunne legges frem på en annen måte!?!

Jeg ville nok ikke kommet tilbake med flere innlegg jeg heller hvis jeg ble mottatt på denne måten! Gi nå gutten en sjanse og la han suge til seg litt kunnskap - så er jeg sikker på at han også har noe å gi fra seg!

Dette ligner litt mottakelsen Sindre engang fikk her på forumet......og se hvor langt han er kommet i dag!
 

Bjørnar

Gründer
Msites: du har et godt poeng, og jeg ønsker dem selvsagt lykke til! så får det bli opp til dem om de vil motbevise mine og andres spådommer ;)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp