Matt Cutts skrev:We want people doing white hat search engine optimization (or even no search engine optimization at all) to be free to focus on creating amazing, compelling web sites.
Ja nå er det bare å pakke kofferten for de som driver SEO service.Google vil gi nettsider som ikke bruker seo bedre ranking.
Lei en skribent i stedet for seo service så vil Google belønne din side.
Skal jeg tolke dette som at jeg bør ha NUF i stedet for ENK (NUF er best om det er over 50 000 omsetning i følge Webforumet) ?! Haha!!!
Ja nå er det bare å pakke kofferten for de som driver SEO service.Google vil gi nettsider som ikke bruker seo bedre ranking.
Nå er vel artikkelskriving og linking fra artikler en del av SEO-arbeidet annettelode!?! ;-) Og, det vil nok fremdeles være mange andre faktorer som kommer til å spille en rolle og.
... dvs at den blir syndikert av fornøyd leser og ikke av et seo firma som bygger linker til artikkelen
Linking til artikler skal etter Google skje via den som leser artikkelen - dvs at den blir syndikert av fornøyd leser og ikke av et seo firma som bygger linker til artikkelen
Gå ett annet sted med disse sannhetene dine, dette er internett.
Du skremmer jo bare vannet av mange av forumets medlemmer, og hvis du ikke går litt stillere i dørene, og fortsetter med dette tøvet slik at det kanskje blir virkelighet, så må Tonny snart endre navn til NAVforumet, da mange av disse seo ekspertene som frekventerer forumet vil bli arbeidsledige så snart scrapebox og x-rumer slutter å virke, og husker jeg ikke feil driver du i denne bransjen også, med diverse bloggnettverk, lenkebygging og annet.