Mr Vest
Sjefen over alle sjefer!
Det er jo en ting som kanskje skjer litt for mange ganger, og det er at forhandlere er forferdelig flink med dette spørsmålet: "Nja, er du nå sikker på at du vil sende inn telefonen? Du vet at du må betale om vi finner feil som du har påført..." Dette er jo slikt man stadig hører dersom noen har hatt problemer med en mobiltelefon.
En annen ting er jo at forhandlere er grusomt flink og finne fuktskader. Hver eneste gang jeg har hørt om folk med mobiltrøbbel så har vedkommende utrolig nok hatt fuktskader på telefonen. Etter informasjonen i tråden her, så er det jo absolutt greit å vite at forhandler faktisk skal bevise dette. At mange forhandlere bruker fuktskader som en "unnskyldning" uten at det faktisk er fuktskader tror jeg så absolutt.
Forhandlere sier gjerne at det er mange kunder som ikke er helt ærlig. Vel... - Er forhandlere noe bedre?
Hehe, når jeg leser gjennom denne tråden begynner jeg jo og tenke tilbake på en gang jeg kjøpte tastatur før nyttår en gang. Tastaturet fikk plutselig dårlig kontakt, og pc reagerte ikke når jeg trykket. Jeg tok med meg tastaturet til forhandler, og de skulle jo da altså teste produktet før de ville ta det inn igjen slik at jeg kunne bytte. Det snodige var jo at de kom tilbake til meg etter og ha testet dette, og forklarte at den trådløse usb-dingsen vi plugger i pcen var knekt. Hvordan knekte den spurte jeg? Neeei... Den var jo da virkelig knekt når jeg kom inn i butikken. Da ble jeg oppgitt og bare gikk. At en forhandler faktisk ødelegger et produkt på den måten syns jeg er galskap. Det er jo klart at jeg ville visst selv om denne var knekt.
En annen ting er jo at forhandlere er grusomt flink og finne fuktskader. Hver eneste gang jeg har hørt om folk med mobiltrøbbel så har vedkommende utrolig nok hatt fuktskader på telefonen. Etter informasjonen i tråden her, så er det jo absolutt greit å vite at forhandler faktisk skal bevise dette. At mange forhandlere bruker fuktskader som en "unnskyldning" uten at det faktisk er fuktskader tror jeg så absolutt.
Forhandlere sier gjerne at det er mange kunder som ikke er helt ærlig. Vel... - Er forhandlere noe bedre?
Hehe, når jeg leser gjennom denne tråden begynner jeg jo og tenke tilbake på en gang jeg kjøpte tastatur før nyttår en gang. Tastaturet fikk plutselig dårlig kontakt, og pc reagerte ikke når jeg trykket. Jeg tok med meg tastaturet til forhandler, og de skulle jo da altså teste produktet før de ville ta det inn igjen slik at jeg kunne bytte. Det snodige var jo at de kom tilbake til meg etter og ha testet dette, og forklarte at den trådløse usb-dingsen vi plugger i pcen var knekt. Hvordan knekte den spurte jeg? Neeei... Den var jo da virkelig knekt når jeg kom inn i butikken. Da ble jeg oppgitt og bare gikk. At en forhandler faktisk ødelegger et produkt på den måten syns jeg er galskap. Det er jo klart at jeg ville visst selv om denne var knekt.