Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Alternativer til ProISP

holte

Medlem
Da krysser jeg fingere for at du har mer flaks en meg, jeg har samme erfaring med host1 som Bjørnar.
Host1 er her enda, så de kan ha blitt bedre siste 2-3 årene.
Foreløpig har jeg ikke registrert noen problemer med oppetid, og som nevnt lover de 99,9 prosent oppetid på raske servere i Norge.

Kontaktet Support på Host1 med et spørsmål jeg lurte på i dag. Forespørselen ble sendt på epost kl 13.41 og allerede kl 13.51 fikk jeg svar på det jeg lurte på. Det tok ti minutter, så det kan nok hende at selskapet er noe annet i dag enn deres erfaring var. ser i hvert fall lovende ut til nå:)
 

holte

Medlem
Hei,

Vi har en ganske grei løsning for tilleggsdomener på våre Pro Hosting pakker. Som Tonny sier så er DirectAdmin vel så bra som Cpanel.
Les om Pro Hosting her: https://nordhost.no/prohosting.php (du får forøvrig 20% rabatt som WF-medlem).

Ha en fin dag!
Hei og takk for svar!

Ser litt på web10 med ett domene og kunne tenke meg å prøve dere ut. Det står ubegrenset MySQL-databaser, så det jeg lurer på; kan jeg bruke addondomener som jeg har på domeneshop?

Det vil si at jeg bestiller et domene til webhotellet, og kan peke to, tre domener fra domeneshop ved å endre DNS og IP. Da er fremdeles domeneshop registrar for disse addondomenene.

Det er nettopp det som erfordelen Host1 og Nordic hosting. Da koster det liksom ikke flesk. Foretrekker å ha minst to hostingselskap så Host1 vil jeg beholde.

Enda et spørsmål. Er Delt server også på servere i Norge?
 
Ser litt på web10 med ett domene og kunne tenke meg å prøve dere ut. Det står ubegrenset MySQL-databaser, så det jeg lurer på; kan jeg bruke addondomener som jeg har på domeneshop?

Hei,

For Web10 følger det med mulighet for å ha ett domenenavn. På Web20 og oppover kan du ha tilleggsdomener for 99/år pr domenenavn.
På våre Pro Hosting pakker koster ikke ekstra domenenavn noe ekstra. Årsavgiften kommer i tillegg.

Enda et spørsmål. Er Delt server også på servere i Norge?

Alle våre servere (som våre kunder benytter) er lokalisert pt på Østlandet. Vi har skytjenester på Ulven, og nettverk og co-location på Lørenskog.

Ha en fin dag!
 
Sist redigert:

jaswane

Member
Ok... Da har jeg flyttet alle løse domenenavn over til annen leverandør enn ProISP. Jeg flyttet til dem for en del år siden nettopp for å komme bort fra One opplegget til norske servere og fikk den gang fantastisk hjelp og var veldig fornøyd. Men nå er jeg ikke så fornøyd lenger og syns det har blitt kjempedyrt i tillegg.

Så da gjenstår det bare å finne ny leverandør for å hoste 4-5 sider jeg har der..
.
Står mellom Domeneshop Extra Large, Host1 Premium, Sircon midi og Nordhost Web20 for meg...

Og så faller det ned på hvem som gjør det enklest for meg å flytte over, siden det er litt slitsomt.
 
Sist redigert:
Og så faller det ned på hvem som gjør det enklest for meg å flytte over, siden det er litt slitsomt.

Hei,

Hyggelig at du har oss i Nordhost på listen din. Om sidene kjører Wordpress, Joomla, Drupal eller andre tilsvarende løsninger tilbyr vi gratis flytting av nettsiden. Ta gjerne kontakt (eller spør her) om du lurer på noe.
 

Marius_J

Social Engineer
Et lite obs! Jeg har siste tiden blitt kontaktet av 3 personer som har opplevd at webhotellet deres har blitt sagt opp på dagen/noen dager ved oppsigelse. Selv om de har betalt for webhotellet i gjerne 2-3 mnd til. Alt har da blitt bort hos disse, nettside og e-post. Heldigvis hadde de en backup så det ordnet seg for disse.

Om du velger å flytte fra ProIsp så flytt først deretter oppsigelse.
 

xdex

Medlem
Et lite obs! Jeg har siste tiden blitt kontaktet av 3 personer som har opplevd at webhotellet deres har blitt sagt opp på dagen/noen dager ved oppsigelse. Selv om de har betalt for webhotellet i gjerne 2-3 mnd til. Alt har da blitt bort hos disse, nettside og e-post. Heldigvis hadde de en backup så det ordnet seg for disse.

Om du velger å flytte fra ProIsp så flytt først deretter oppsigelse.

Ikke overraskende, kan vi forvente noe som helst fra folka som eier one.com. Ingen har jo likt de heller, eller vært fornøyde. Husker da de annonserte at de hadde cpanel, jeg mener "control panel", hvis man leste vilkårene!
 

B|G1

New Member
Opplevde selv at nettsiden min hos proisp ble slettet da jeg sa opp tjenesten selv om jeg hadde 11 måneder igjen.
Ba de gjenopprette nettsiden noe de gjorde og sendte meg en ny faktura for de neste 12 månedene. Dobbeltfakturering så her må dere følge med. Deres gamle og nye system snakker tydeligvis ikke sammen.
 
Topp