Ut fra logoen å dømme, så hadde jeg styrt glatt unna, det var ikke måte på venstrehåndsarbeid. Får håpe dem har bedre styr på de tekniske tingene.Edit: onnet.no ser bra ut
Zondo og NordicHosting har nok noe samarbeid. Men det er ikke samme firma.Nordichosting og Zondo er nok drevet av samme firma, eller under samme paraply, de har veldig like nettsider.
Noen bedrifter krever at serveren ligger i Norge. Jeg personlig liker å handle av Norske bedrifter.@B|G1 skjønner ikke hvorfor cpanel er så viktig, ei heller hvorfor det må ligge i Norge, da CDN etc. uansett er et langt bedre alternativ. Du kan jo se en god diskusjon her også, https://www.webforumet.no/forum/threads/nybegynnerspørsmål-ift-domener-wordpress-webhotell-databaser-etc.33341/
Jeg prøvde meg på Sircon, men følte meg litt lurt da man jeg fikk inntrykk av at man kan ka flere domener. Det står også databaser i flertall, men disse må man be om å få oprettet. Sikkert greit for de som bare skal ha en nettside, men dyrt og fjernt fra Proisp sitt system. Har valgt å ikke fornye.
Host1 ser lovende ut. Tester ut det nå og ser ut til å fungere greit og prisene gode. Ingen problem med addon domener og opprettelse av databaser.
Jeg prøvde meg på Sircon, men følte meg litt lurt da man jeg fikk inntrykk av at man kan ka flere domener. Det står også databaser i flertall, men disse må man be om å få oprettet. Sikkert greit for de som bare skal ha en nettside, men dyrt og fjernt fra Proisp sitt system. Har valgt å ikke fornye.
Host1 ser lovende ut. Tester ut det nå og ser ut til å fungere greit og prisene gode. Ingen problem med addon domener og opprettelse av databaser.
Tenkte å nevne Nordic Hosting. Opprettet også en konto der etter SirCon, glemte det i farta. Jeg er også foreløpig fornøyd med dem. Både Host1 og Nordic Hosting synes å være gode alternativer til ProIsp. Når det gjelder svaret til BIG1 ser alle hostingselskap ut til å slite med lønnsomhet og soliditet, også Netbox. Nordig Hosting har både tilfreds likviditetsgrad og god soliditet, men ikke så god på lønnsomhet.Samme som meg det:
Flytte WordPress sider til ny host 2023
Noen år siden jeg har byttet webhotell, men nåværende aktør tar seg alt for godt betalt. Så jeg har nettopp signet meg opp hos Sircon etter flere anbefalinger fra medlemmer her inne ;) Er det noe nye tools som er å anbefale? Er Duplicator plugin(gratisversjonen) fremdeles grei? Eller er det...www.webforumet.no
Jeg valgte heller Nordic Hosting og er godt fornøyd med det valget.
Tenkte å nevne Nordic Hosting. Opprettet også en konto der etter SirCon, glemte det i farta. Jeg er også foreløpig fornøyd med dem. Både Host1 og Nordic Hosting synes å være gode alternativer til ProIsp. Når det gjelder svaret til BIG1 ser alle hostingselskap ut til å slite med lønnsomhet og soliditet, også Netbox. Nordig Hosting har både tilfreds likviditetsgrad og god soliditet, men ikke så god på lønnsomhet.
Enig. Men prisen varierer veldig. Merkelig. 15 vs 35 i måneden.Nordichosting og Zondo er nok drevet av samme firma, eller under samme paraply, de har veldig like nettsider.
Jeg har tenkt tanken. Det er nok av kompetente folk på forumet og fikk vi med Asle som drev minHost så kunne vi omentrent drevet det på dugnad, i starten i hvertfall.Nesten som man får lyst å starte egen hosting å ha på si av egen jobb.