Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Adsense konto deaktivert! Hva nå?`

sKrud

Meget sliten student
Men er ikke dette noe jeg bør gjøres klar over? Er ikke som at jeg klarer å se om det er noen som driver å "klikk-bomber" meg med 10-20 klikk i døgnet...:/ Syns de er svært urettferdig om dette er tilfellet. Å dette kan de da ikke ha lov til.. Koster meg dyrt å ikke kunne bruke Adsense lengre..
 

Ståle

Medlem
Er jo ikke en rettighet å benytte seg av adsense. Men hvis du ikke får utbetalt det du hadde til gode så burde du ha krav på å få vite hvorfor.
 

picxx

Well-Known Member
Stemmer nok det Kenneth sier.
Har hørt om noen yderst få som har fått reåpnet kontoen sin etter å ha sendt inn nok informasjon til å få en advokat til å se rødt, samtidig som man har fått noen "kjente" til å gå god for seg.
Medmindre du har gode bekjentskaper, bunnsolide beviser på at det ikker er foregått noe du ikke var klar over og ekstremt mye fritid ville jeg nok bare sett kontoen som tapt.

Du vil få varsel om plassering av annonser på sidene bryter med adsen's vilkår, men ved "misbruk", enten av deg, eller andre er det kroken på døra uten noe om og men.
Slik kan du gjøre det når du er absolutt størst innen ditt felt....synd, men sant.
Hadde vært morsomt å sett hvor mange som hadde funnet seg i å bli behandlet slik av f.eks. tradedoubler.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg syns det er utrolig at Adsense er verdens største annonsenettverk, med slike retningslinjer og slike gode muligheter for å oppnå kontakt. Det at kontoen din er stengt, tror jeg neppe er fordi noen har klikkbombet deg. Det er da for all del noe Google's systemer pleier å finne ut av, og det at du kan ha klikket på egne annonser er hvertfall garantert IKKE grunnen. Det gjør jeg selv stadig på mine egne sider, ikke fordi jeg tror jeg tjener kroner på det, men rett og slett fordi jeg trykker feil. Jeg fikk en advarsel fra Adsense for snart to år siden om at jeg måtte slutte med dette, men nå teller ikke klikkene inn engang noe som betyr at dem har funnet en løsning på akkurat det problemet.

Det beste du kan gjøre, må jo være at du oppretter deg en ny konto i samboer / bekjent sitt navn og forsøker deg igjen.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Store G har monopol på slikt, så da kan de gjøre det. TD har masse konkurrenter. Forsvinner muligheten en har hos TD kan man jo bare melde seg opp hos Euroass, advertising, osv. Blir man kicka fra GA har man bare Y! - men det gjelder jo bare for amerikanere..
 
Topp