Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Adsense konto deaktivert! Hva nå?`

sKrud

Meget sliten student
Ja, da har Adsense funnet ut at jeg har klikket på mine egne annonser.. Eller bedrevet ugyldige klikk som de kaller det. Noe jeg absolutt _aldri_ gjør.

Noen som har en epost eller telefonnummer til noen jeg kan få ringe å høre hva dette dreiver seg om..?

Blir så kraftig provosert. Jeg har ikke gjort noe galt. Om noen av mine brukere har bedrevet lett klikk bombing over tid (slik at jeg ikke har merket det) er vell ikke dette noe jeg skal klare å holde orden på (er det?)

Jaja.. Noen som har et telefonnummer jeg kan ringe eller? Har endel damp som må ut nå...............
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det er dessverre ekstremt lite man får gjort med akkurat det. Hjelper ikke å vente heller, for selv etter mange år anser dem deg fortsatt som en trussel. Du har igrunn disse valgene:

- Move on with life. Finn noe annet å fyll annonseplassene med.
- Registerer ny konto på en venn, kjæreste eller familiemedlem.

Kan jeg spørre hvor mye du hadde utstående på kontoen da den ble sperret?

PS: Adsense vises fortsatt på denne siden hos meg.
 
Sist redigert:

peterandrej

pensjonert moderator
Jævla synd Skrud. Og, etter hva jeg har skjønt, så blir det bygget skiheis i helvete lenge før du får komme tilbake som publisher hos adsense. Håper virkelig at Google tar til fornuft. Prøv å ringe dem i morgen. De har jo kontor her i Norge. Du har jo ingenting å tape på det.
 

sKrud

Meget sliten student
tenkte å ringe dem i morgen ja... Men finner ikke noe telefonnummer for å kontakte dem...:/

Hadde ca. 2.5K på konto når det ble sperret...

Dritt folk, de opplyste jo heller ikke i mailen hvorfor kontoen har blitt sperret....

Eposten;
Da vi nylig gjennomgikk opplysningene våre, fant vi ut at
AdSense-kontoen din utgjør en betydelig risiko for AdWords-annonsørene
våre. Vi har bestemt oss for å deaktivere kontoen fordi det å beholde
kontoen i utgivernettverket kan skade annonsørene våre økonomisk i
fremtiden.

Vi ber om forståelse for at vi anser dette som et nødvendig tiltak for
å beskytte interessene til både annonsørene våre og andre
AdSense-utgivere. Vi er klar over at dette kan forårsake problemer for
deg, så vi vil på forhånd takke deg for din forståelse og
samarbeidsvilje.

Ikke svar på denne e-postmeldingen hvis du har flere spørsmål om
kontoen eller det vi har gjort. Du finner mer informasjon ved å gå til
https://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153&hl=no.

Vennlig hilsen

Google AdSense
 

zapotek

Medlem
Kjip, tror nok desverre det kan ta litt tid ja. Opererer nok med samme tidshorisont som det tar å få en link godkjent på DMOZ.

Utrolig system egentlig når kontoer kan stengt fordi noen har bomb klikket. Ingenting man kan gjøre for å beskytte seg mot det.
 

Tonny Kluften

Administrator
Uff, sorry sKrud, det var kjipt. Du får ihvertfall en unik mulighet til å teste ut TD eller lign. Man kan bli for lat av adsense.
Hadde du noen plassering av annonser som er tvilsomme? Hadde du ikke laget privacy policy på alle sider med adsense? Hadde du opplagte MFA-sider? Noen slags spamsider? Du har selvsgt ikke klikkbombet noen, men man kan også miste kontoen hvis man gjør det. Det kan være veldig mange grunner til at man blir sparket ut.
 
Sist redigert:

sKrud

Meget sliten student
Thja...Skal ringe avdelingen i Trondheim i morgen.. Selv om disse ikke har noe med adsense å gjøre, så vet de muligens hvor jeg kan ta kontakt.

Har endel sider som kan oppfattes som MFA sider, men ingen er verre enn at det skal gå bra. Det er ikke overdrevet bruk at adsense på noen av dem. Jeg har heller aldri kombinert andre tekstlink ads med adsense
Har aldri klikk bombet noen.
Har aldri klikket på egene annonser, bortsatt fra et få tall ganger hvor jeg har trykket på dem uten å ha ment det. Det er da snakk om muligens 4-5 klikk i løpet av 3-4 år....
Det er ikke noe kluss med plasseringer av adsense.

Vet rett og slett ikke hva dette kan skyldes...:(
 

sKrud

Meget sliten student
Nå har jeg prøvd å ringe forskjellige nummer hos Google samt sendt dem epost. Klarer ikke å få kontakt med en eneste person..:/ Noen som har tips til hvordan man skal klare å komme i snakk med dem?
 
Reis opp å bank på døra... Neida, høres jo veldig kjipt ut at dem ikke tar telefonen? Sånt blir jeg faktisk nesten litt provosert av, selv om det ikke er meg det gjelder.

Skulle nesten få tak i mobilnummeret til én person i Google, så ville det nok bli enklere... Mase litt på denne personen så tipper jeg de svarer deg ganske kjapt.
 

Scan

New Member
Fikk du ingen advarsel først ?

Jeg har hatt noen domener der jeg ikke har overholdt retningslinjene helt :)
men da er det kun det domenet som er blitt sperret.
Jeg har også fått advarsel på domener, og etter at de er blitt "fikset" slik at de overholder retningslinjene, er alt OK.

Prøv å sende en epost til Anne-Marte på adsense-no at google.com, og se om du får svar.
 
Topp