ikke det at jeg er av den arten som skal kritisere eller være på den siden som alltid sier at billig er bra, og for all del, ikke det at dette isåfall skulle være billig. men kan det i dette tilfellet været at artikkelen som skulle være skrevet ikke er i henhold til arbeidsbeskrivelsen, at den ikke inneholdt avtalt ord eller innhold og faktisk ikke er verd noen penger. hverken inntjening, klikk, eller leads, så må det jo være dårlig reklame, eller det og få mer jobb, arbeid eller oppdrag, jeg er selv i den situasjon at jeg skal, eller har tenkt og bruke mye, mer, eller endel penger på og få mine nettsteder opp og gå. spørsmålet mitt er om det virkelig er verdt og bruke tusener av kroner på useriøse aktører som egentlig er gutter som sitter på gutterommet og egentlig tror de skal tjene penger på dumme kunder. hvordan vite om der sitter en kjempeflink aktør uten visjoner, men kunnskap som aldrig kommer til og b li brukt. eller ett balansert team som er på hugget og vil hjelpe deg videre. hvem vet......