Kjapp og trygg hosting for Wordpress

80 kroner per artikkel!

flippflopp

Medlem
Jeg skriver artikler av høy kvalitet, til en billig penge. Jeg har akkurat begynt arbeidet med å penetrere dette markedet, så jeg har bare hatt to kunder så langt via Mikrojobb.no, men de har vært svært fornøyd. Jeg slettet den ene annonsen min der, fordi prisen var for rimelig, men den andre ligger fortsatt ute (og står ved lag):
Jeg kan skrive en 500-ords artikkel for100 : flippflopp - mikrojobb.no

Den andre brukeren som har handlet artikler hos meg på Mikrojobb, kaller seg "ferietur" og kan kontaktes der, om dere vil ha bekreftelse på at han har handlet hos meg. Kan fremlegge skriveprøver om det er ønskelig per PM.

Prisene mine:
Jeg foretrekker å selge via Mikrojobb.no - det er definitivt enklest for meg og mest behagelig. Der er prisen 100 kroner per artikkel. Ved større volum imidlertid, kan jeg gi en lav og grei pris på 80 kroner - det er det samme som jeg i praksis selger for på Mikrojobb.no etter de har tatt sin provisjon, men da direkte via PayPal. Det er mer stress for meg, så om det skal være vinning i det, må det altså være snakk om tosifret bestilling. Ta kontakt på PM om du er interessert i det, eller via Mikrojobb.no om du er interessert i å prøve med et par stykker.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Vil bare hive innpå her at jeg er godt fornøyd so far med artikkelskrivingen til flippflopp :) Kanskje bortsett fra at jeg ikke ville brukt ordet "penetrere" markedet....hahaha....
 

flippflopp

Medlem
Hvor spesifikt kan tema og innhold spesifiseres av oppdragsgiver?

Det vil avhenge litt... Jeg jobber meg ikke ihjel for 80 kroner naturlig nok, så om du vil ha en omfattende reportasje om siste nytt innen prostatakreftforskning får du bestille hos noen andre enn meg.

Om har noe spesifikt i tankene, send meg en melding så kan vi diskutere det videre. Er ganske fleksibel, men er grenser for hva jeg gjør.
 

flippflopp

Medlem
Bestilling
- 1 artikkel
- 5 artikler
- 10 artikler


Og artiklene får ikke treff ved søk på fraser i Google går jeg ut ifra.

Hva mener du? De blir indeksert av søkemotoren om du gjør alt fra din kant... Har ikke vært noe problem så langt så vidt meg bekjent.

Kan du legge ut noen eksempler Flippflopp, eventuelt skrive en testartikkel for meg?

Sendte deg noen eksempler på PM tror jeg...? Gjorde jeg ikke? Om ikke, skal jeg sende deg på nytt :)

Hvis jeg får faktura og får se et par eks. først kjøper jeg 10 stk.

Jeg sender deg noen eksempler på PM, så kan vi ta det derfra.
 
Sist redigert:
Topp