Har klarna og Paypal i dag men tegner avtale med Nets i disse dager. Da kutter jeg ut paypal fordi det virker som om regnskapsføreren min sliter veldig med å avstemme Paypal kontoen:confused:
Fant ut at jeg sparer inn en skikkelig betalingsløsning bare på regnskapet:D
Vi ønsker å bytte design på mystore butikken vår. Dette er en butikk som selger smykker og vi trenger et design som utstråler kvalitet og eleganse. Tenker da i første omgang på ny header med eksisterende logo, ny bakgrunn og menybildet. Pristilbud og referanser sendes til post(alfakrøll)zendesign.no
Nei når en kunde kjøper et produkt for å bevist bruke produktet i en periode for så å sende det tilbake. Dette vil jeg si er å misbruke angreretten. Det er ikke alle produkter som det er mulig å se at det er brukt... Vi selger smykker, og hvis noen vil ha et flott smykke til en spesiell...
Angrerettskjema ble sendt på e-post sammen med faktura og det er informasjon om angreretten på nettsidene våre. Synets egentlig det er er en fin ordning med angrerett når man handler på nettet..Bare så synd at noen misbruker den....
Tror bare kunden trenger å gi beskjed om at de ønsker å benytte seg av angreretten innen 14 dager, og varen skal vel sendes tilbake innen rimelig tid. Inkasso har man vel ikke lov til å sende dersom det er en tvist rundt kravet. Usikker på om det regnes som en tvist eller ikke....
Har et spørsmål til om angrerett....
Dersom en kunde kjøper varer og velger vedlagt faktura som betalingsmåte.
Kunden gir beskjed om at hun vil benytte seg av angreretten, men sender ikke varene i retur.
Hva blir korrekt fremgangsmåte her?
Man kan vel ikke sende denne saken til inkasso...
Se der ja..
Takk for tipset.
Vi kan nok bruke det når omsetningen øker, men nå selger vi nok litt lite til å kunne bruke det.
Må sende for minimum 120 kr pr sending
Frimerker - Hele Bring - bring.no
Denne nye prissettingen dobler våre utgifter ved sending av små pakker.
De fleste pakkene vi sender er på under 100gr men over 2cm tykke.
Vi har hatt gratis frakt på alle ordre over 150kr men vi må nok droppe dette nå.
Er vel på tide at posten får reell...
Takk for svar!
Det ble Logo1 etter å ha prøvd begge to på siden.
Vi har nå gjort en del grep etter rådene her, men noe er vanskelig å få til grunnet mulighetene i Mystore.
De lanserer Mystore 3 snart, og da skal det visstnok bli mulig å gjøre større endringer på siden.
Ta en titt nå og...
Denne tråden er egentlig et resultat av denne tråden, men dette spørsmålet passer bedre her.
Logoen på siden vår må byttes ut og jeg har fått 6 forslag til ny logo.
Vi har fremdeles mulighet til å gjøre endringer, og vi vil gjerne ha tilbakemeldinger fra dere.
Butikken som skal ha logo`n...
Har jobbet litt med siden, men innså at jeg måtte ha litt hjelp med Logo`n.
Har fått seks forslag i dag til ny logo.
Er det noen av disse dere tror kan finpusses til å bli bra?
Logo1
Logo2
Logo3
Send oss gjerne litt info også Rune69
Når det gjelder betalingsløsninger så får vi Klarna i løpet av denne uken, men det hjelper lite hvis ikke noen legger produkter i handlekurven:(
Har fått mange gode tips av n0stra som jeg jobber med nå. Noen av rådene er enkle å rette, men design delen...
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.