Nå har jeg drevet med ting jeg ikke burde ha gjort, og har rotet det til i Mystore butikken min.
Har fått gjort en feil i pages.tpl linje 10, og ingen av sidene vises lenger.
Noen som har noen formening om hva som burde stått her?
Setter utrolig pris på om noen kan hjelpe, og jeg...
Vi justerte produktbeskrivelsen litt slik at kundene skjønner at produktet vi selger er et kvalitetsprodukt.....Dette burde vi ha gjort før, så takk til netthandelen for påminnelsen :-)
Tror de fleste vil se at dette ikke er samme produkt, så vi gjør ikke noe med prisen nå. Tror egentlig at...
Var jo klar over at netthandelen linker til andre butikker for å vise hvor dyre lignende produkter er andre steder. Plutselig har vi fått noe trafikk fra netthandelen og fant ut at de linker til oss fra to produkter for å vise hva vi tar for et smykkeskrin. Sort smykkeskrin fra dr.Lykke | Norges...
Det er jeg usikker på...
Det står følgende:
2. Insert card
- Ask the customer to insert or swipe their card in the card reader.
- Click on "Charge" in the app.
Vet ikke om Swipe betyr at man kan bruke magnetstripen eller ikke:confused:
Med den simpleste leseren ble det ganske så kronglete å betale med Visa i Norge.
Les delen med Visa her: Help | iZettle
Det ser ut til at dette er løst hvis man bruker chip og pin leseren: Help | iZettle
Noen som vet om den nye kortleseren til Izettle med pinkode virker i Norge? De skriver at du kan ta visa i Norge, men er usikker på om det fremdeles er like kronglete...
Pricing - iZettle
Vi fant ut at det å få en helt hvit bakgrunn var det viktigste. Vi tar bildene selv og sender dem til Remove The Background packshot and product image clipping service som fjerner bakgrunnen og legger til refleksjoner og skygger resten for en billig penge.
Testet kortleseren min nå med visa, og de har ikke fått dette til ennå :-(
Skal du ta betalt med visa må betaleren ha en tlf med internett tilgang og taste inn kortinfo manuelt. Jeg ville ventet og sett om de får til en annen løsning på Visa betaling.
Hei
Vi har en liten butikk som kun selger varer om sommeren. Har brukt Izettle før men etter at visa gjorde prosessen utrolig vrien, er den kortleseren ubrukelig for oss. Har tittet litt på Gopayment fra Intuit men er usikker på om denne kan brukes i Norge.
Noen som har erfaringer...
Jeg har brukt André til en mindre designjobb tidligere og var egentlig ganske fornøyd. Han leverte i tide og resultatet var brukbart i forhold til pris.
Lurer litt på hvordan dere ser på dette med annonsering.
Er annonsering noe dere ser på som en langsiktig investering, eller beregner dere å få igjen annonsekronene relativt fort?
Klarer dere å få igjen annonsekronene deres på kort sikt(30dager)?
Vi annonserer via adwords, og har...
Jobben er satt bort.
Hvaer:
Nå var det ikke markedsføringen vi trenger hjelp med,men konverteringsraten:)
Zenhagen er nok for spesielt interreserte så du hadde nok hørt om oss dersom du likte slikt;)
Du er hjertelig velkommen til sommeren da:p
Tommy
Som tittelen viser så trenger vi en økning i konverteringsraten vår. Ønsker ikke å legge ut tallene her, men det bør være mulig å øke denne med noen enkle grep:)
Det er en Mystore butikk så det er noen begrensninger i hva som er mulig å få gjort, men ta kontakt hvis du mener du kan hjelpe...
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.