Hvorfor er det alltid slik at når noen skal ha masse webapplikasjoner, så vifter dem med en(1) tusenlapp?
la oss si et prosjekt som detta:
Lurer litt på om de samme personene tenker "Jeg får kvalitets varer på Nille, så der handler jeg krystallglassene..."
Tid koster, sånn er det bare... og utvikling tar tid.
- Kartlegging, planlegging
- Koding
- Tilpassing
- Implementasjon
- Tilpassing
En tusenlapp rekker jo kanskje det første punktet?
Poenge med å lage en nettside / applikasjon er jo for å få folk til å være på den... Og en ønsker jo at de skal returnere fordi dem liker det. Da burde jo alle med litt mer enn 5 små grå skjønne at kvalitet er det dem trenger.
Jeg vil tro det er veldig mye vanskeligere å hente tilbake brukere som har blitt missfornøyde etter første inntrykket... Enn å lage en god side som holder på dem fra første stund.
P.S Jeg er litt usikker på plassering av denne tråden, så flytt den gjerne om det er upassende sted...
la oss si et prosjekt som detta:
Registrere bruker å få egen profil.
* Fullt navn
* Brukernavn
* E-post
* Boligstand
* Fødselsdato
* Skal kunne laste opp ett profilbilde.
- Etter registrering og innlogging:
* Skal kunne laste opp totalt maks 15 bilder av bolig
* Skal kunne søke se andres profiler og boliger/bilder
* Skal kunne kommentere andres bilder
* Enkel inbox, for å sende meldinger til andre brukere
Administrering:
1. Administrator skal kunne slette/endre alt av bilder, brukere og kommentarer.
Lurer litt på om de samme personene tenker "Jeg får kvalitets varer på Nille, så der handler jeg krystallglassene..."
Tid koster, sånn er det bare... og utvikling tar tid.
- Kartlegging, planlegging
- Koding
- Tilpassing
- Implementasjon
- Tilpassing
En tusenlapp rekker jo kanskje det første punktet?
Poenge med å lage en nettside / applikasjon er jo for å få folk til å være på den... Og en ønsker jo at de skal returnere fordi dem liker det. Da burde jo alle med litt mer enn 5 små grå skjønne at kvalitet er det dem trenger.
Jeg vil tro det er veldig mye vanskeligere å hente tilbake brukere som har blitt missfornøyde etter første inntrykket... Enn å lage en god side som holder på dem fra første stund.
P.S Jeg er litt usikker på plassering av denne tråden, så flytt den gjerne om det er upassende sted...