Huff, det var da for all del på ingen måte meningen å lage stor debatt ut av mitt svært sjeldne jobbutlysningsinnlegg. Jeg har fått en mann på jobben jeg utlyste, og er fornøyd.
Jeg tar til meg kritikk og jeg tar på ingen måte tips som kritikk, MEN; store, store mengder av det som kommer ut av enkelte her på forumet, er ikke skrevet på en konstruktiv måte, heller tvært i mot. Mange av de på forumet her, har jeg merket at alltid ønsker å peppre, nedverdige og slakte mest mulig, dersom det kommer et innlegg de ikke helt ser realiteten i, fordi de kun har SITT EGET perspektiv på ting - desverre!
Konstruktivitetsfaktoren på de FLESTE innleggene her inne er svært lav. Det er alt for mange egoer her, noe som gjør at den enkelte mann i gata føler seg totalt idiot når en stiller et spørsmål som kanskje ikke lever helt opp til egoenes ønsker og krav.
- Det fører til, at den enkelte mann i gata ikke lenger tørr poste innlegg å stille spørsmål her, i rykt for å bli peppret av egoer som synes at spørsmålet eller generelt budskapet var helt totalt på jordet - og det får man høre - ikke skriv noe feil - ikke være uviten - det straffer seg.
Det er mange, mange flinke sjeler her inne. Problemet ser ut til å være at de vet det litt for godt selv, noe som resulterer til et enormt ego mot de som ikke er like flinke. Det som skjer, er at de automatisk er negativt ladet, pga at de ikke likte budskapet.
Så, min konklusjon er herved at det er ikke bare "lavkvalitetsinnlegg" som er problemet her, men et spørsmål om hva slags målgruppe som skal få ha rett til å debattere.