i-net
WF 09
Oppgraderte i går hovedmaskinen + en laptop i går til Windows 10.
Var en noe nervøs oppgradering på hovedmaskinen, siden hele oppdateringen så ut som den hadde stoppet opp med en svart skjerm uten musepeker. Noe som varte i rundt en time uten at noe skjedde. Heldigvis gikk det også bra til slutt.
Når oppdateringen var ferdig så alt bra og lovende ut. Ingen øyeblikkelige problemer annet enn at skjermkortet trengte en omstart av maskinen før den ville virke.
Ellers var det bare 1 problem som oppstod med at maskinen ikke ville gå i dvalemodus, men det var en enkel fiks.
Så alt i alt ingen store problemer, og nå er jeg veldig fornøyd her med W10.
Dette er noe av hva jeg syns er så bra med W10, og grunnen til at jeg ville oppgradere fra W7/W8 :
- Raskere oppstart. Det virker også som mye annet av programmer går raskere enn før.
- Muligheten for flere skrivebord.
- APPS!
- Et nytt OS er morsomt med nytt friskt design på ting osv.
- At alt bare virker som før. Ingen programmer har sluttet å fungere og alt fra W7 er kommet med.
Synes nå Windows 10 er det beste OS'et til Microsoft så langt
Så spørsmålet til deg er:
- Skal du oppgradere til W7 ?
- Er du fornøyd ?
- Har du noen problemer ?
- Har du noen smarte W10 tips som gjør hverdagen mer effektiv f.eks. ?
Var en noe nervøs oppgradering på hovedmaskinen, siden hele oppdateringen så ut som den hadde stoppet opp med en svart skjerm uten musepeker. Noe som varte i rundt en time uten at noe skjedde. Heldigvis gikk det også bra til slutt.
Når oppdateringen var ferdig så alt bra og lovende ut. Ingen øyeblikkelige problemer annet enn at skjermkortet trengte en omstart av maskinen før den ville virke.
Ellers var det bare 1 problem som oppstod med at maskinen ikke ville gå i dvalemodus, men det var en enkel fiks.
Så alt i alt ingen store problemer, og nå er jeg veldig fornøyd her med W10.
Dette er noe av hva jeg syns er så bra med W10, og grunnen til at jeg ville oppgradere fra W7/W8 :
- Raskere oppstart. Det virker også som mye annet av programmer går raskere enn før.
- Muligheten for flere skrivebord.
- APPS!
- Et nytt OS er morsomt med nytt friskt design på ting osv.
- At alt bare virker som før. Ingen programmer har sluttet å fungere og alt fra W7 er kommet med.
Synes nå Windows 10 er det beste OS'et til Microsoft så langt
Så spørsmålet til deg er:
- Skal du oppgradere til W7 ?
- Er du fornøyd ?
- Har du noen problemer ?
- Har du noen smarte W10 tips som gjør hverdagen mer effektiv f.eks. ?