Hupsey
Medlem
Joda, man kan vinkle det slik at begge gjorde det de gjorde i beste hensikt(og de trodde de muligens selv også..)
Det er jeg helt enig i. Det er alt for mange som bare godtar alt som pressen og staten lirer av seg uten å gjøre opp en egne mening.
JFK sa det så drastisk:
Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed-- and no republic can survive.
Etter min mening har kritikk av styresett mye med wikileaks å gjøre..
Poenget mitt var likevel at nordmenn tiljubler andre lands borgere som kritiserer egne land, men er man så dum å kritisere norge som nordmann får man slengt etter seg at da er det bare å si fra seg trygd, alderspensjon og/eller andre goder og flytte ut av landet (ikke spesielt her på forumet, men ganske generelt rundt omkring på andre diskusjonsfora).
Vil karakterisere det som ganske så hovmodigt, og man vet jo hva man sier om at hovmod står for fall.
Det er jeg helt enig i. Det er alt for mange som bare godtar alt som pressen og staten lirer av seg uten å gjøre opp en egne mening.
JFK sa det så drastisk:
Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed-- and no republic can survive.
Etter min mening har kritikk av styresett mye med wikileaks å gjøre..