Hvor mange ord, linjer, paragrafer og bilder du har i artiklene dine er ikke opp til noen andre enn deg selv. Om du bruker 20 minutter eller 6 timer på å skrive den, er også opp til deg selv. Vil du fram til at jeg skal fortelle alle deltagere nøyaktig hvor lang tid de skal bruke på hver eneste arbeidsoppgave?
Vi kommer til å gi tips og hjelpe folk underveis. Om du ikke klarer å henge med, synd for deg. Om du jobber raskere enn alle andre, bra for deg, for da vil du sannsynligvis rankere høyere også. Å lage gode nettsider har ingen krav når det kommer til innhold. En paragraf kan være bedre formulert og få deg til å rankere høyere enn en artikkel på 1000 ord om den er skrevet bra nok.
Når det gjelder hvor lang tid prosjektet kommer til å gå over, så er ikke dette bestemt enda! Om du tar deg litt tid og leser gjennom trådene så vil du se at denne informasjonen kommer vi med på mandag. Men jeg tipper vi kjører det over f.eks 3 måneder til å begynne med, og om det fortsatt er mange som henger med etter disse 3 månedene er det ikke noe i veien for at vi fortsetter, men da regner jeg med at de som fortsatt er med har nettsider de er fornøyde med, har lyst til å jobbe med og ikke minst tjener penger på.
Årets prosjekt er annerledes i.o.m at vi IKKE setter krav til arbeidsmengde, vi gir bare råd. Det skal nevnes at jo mer du legger i det, jo bedre resultater vil du også få.