Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webforumet "Prosjekt"

picxx

Well-Known Member
Jeg har nettopp registrert norskesider.com og tenkte kanskje å lage en helt ok, gammeldags toppliste utav denne om det var noe interesse for deltagelse på webforumet. Siden vil utelukkende godkjenne sider fra medlemmer på webforumet, og det vil ikke bli noe skim eller redirecting av trafikk fra listen.

Om det er interesse for dette (sidene bør selvsagt være norske), tenkte jeg at det minst måtte være 50 sider om det skulle ha noe virkning trafikkmessig.

Jeg har vel selv en 3-4 sider jeg kan bidra med, så da gjenstår det ca. 45 sider før jeg drar igang dette.

Om du ønsker å delta, vær så snill å legg igjen en kommentar i denne tråden + hvor mange sider (du trenger ikke skrive hvilke sider) du vil delta med.

Lar denne være åpen et par ukers tid, og om det ikke er noe særlig interesse for dette bruker jeg domenet til noe annet.
 

picxx

Well-Known Member
jeg kan godt delta .. hvis jeg kjønte hva det var

Det er rett og slett god gammeldags traffikkbytte ved hjelp av en toppliste.
For å forsikre meg om at sidene er av god kvalitet og ingen forsøker å lure hverandre ved å sende 404,popup eller annen dritt trafikk er det kun medlemmer på webforumet som får delta.

Den som sender mest trafikk (ved hjelp av en link eller et banner) vil da selvsagt rangere høyest på topplisten, og også få mest trafikk i retur.

Grunen til at det må være minst 50 sider som deltar, er at jeg ikke er intressert i å sitte på en toppliste som skyver en 10-20 klikk hver dag.

Fint at du er intressert Julian, nå mangler vi bare resten av folket :)
(Er vel også ganske mange som ikke bruker lørdagen på surfing, men håper på mere deltagelse i løpet av uka)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Nå vet ikke jeg om jeg er akkurat så mye aktuell for denne lista da, men når jeg har fått Itbloggen.info på beina, er det vel ikke noe galt med en link eller 2 på siden tenker jeg..

Denne siden er ikke helt klar som du sikkert skjønner, da jeg holder på og sette meg litt bedre inn i hvordan css og php fungerer, og får til det lille jeg har planlagt. Regner med jeg har det meste jeg trenger om en ukes tid...
 

picxx

Well-Known Member
Nå vet ikke jeg om jeg er akkurat så mye aktuell for denne lista da...

Nå vil jeg ihvertfall vente et par ukers tid før vi får se om det blir nok deltagelse. Etter det blir det jo de som sender trafikk som også vil få mest klikk fra lista, men det går selvsagt ikke om det kun er en eller to sider som sender trafikk, da hadde det jo vært bedre å sende denne trafikken til noe annet enn denne topplista :)

Hadde også tenkt å sette en sperre på 1 eller to klikk for å bli vist i lista etter hver utnulling, sik at det ikke blir en masse sider som bare ligger på lista og "leecher" trafikk fra de som sender trafikk.

Men jo, alle er aktuelle all den tid man har litt trafikk på siden sin.
(Du har jo også googledetforfaen du kan legge til :) )
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hehe.. Googledetforfaen har jeg, men jeg tror kanskje den siden vil bli litt rar og plassere på en slik liste.
Det er vel kanskje mulig å forsøke for å se hvordan det går, men som du sikkert vet så er det jo ikke akkurat mye instressant innhold på den siden :p

Du kan sikkert notere ned 2 sider fra meg da ;)
 

Gomlers

Member
Ai æm inn Picxx ... som stort sett alltid, hvis det dreier seg om noe som har å gjøre med linker, trafikk eller penger.

Skriv opp minst 2 sider. Ja, 2 sider hittil iallefall, hvis de skal være norske.
 

picxx

Well-Known Member
Rundt 25 sider så langt.
Skulle hatt det dobbelte om vi ville skjøvet på litt trafikk.

Positivt at flere i tråden vil komme med flere sider etterhvert.
Hadde vi fått med en 4-5 sider til hadde siden vært bænkers.

Det er vel flere medlemmer med norske sider her? :D
 
Topp