Av og til føler jeg meg ganske isolert uten tilgang på andre i bedriften når det kommer til brainstorming, dele ideer og erfaring med mer. I likhet med mange andre vil jeg tro at flere sitter i bedrifter hvor de er den eneste som jobber med slike løsninger - eller man er et enkeltpersonsforetak. Selv tilhører jeg førstnevnte.
Spørsmålet da er om flere her i Trondheim og omegn kunne tenkt seg å tatt en uformell gettogether en kveld?
Selv benytter jeg meg av Magento CMS plattformen så det hadde vært særdeles interessant om "kolleger" hadde dukket opp. Men å snakke om markedsføring, kampanjer, tekniske løsninger, lovgivning etc er jo uansett nå som er plattformuavhengig
Any takers?
Spørsmålet da er om flere her i Trondheim og omegn kunne tenkt seg å tatt en uformell gettogether en kveld?
Selv benytter jeg meg av Magento CMS plattformen så det hadde vært særdeles interessant om "kolleger" hadde dukket opp. Men å snakke om markedsføring, kampanjer, tekniske løsninger, lovgivning etc er jo uansett nå som er plattformuavhengig
Any takers?