Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webcommerce - getogether - Trondheim?

n0stra

Medlem
Av og til føler jeg meg ganske isolert uten tilgang på andre i bedriften når det kommer til brainstorming, dele ideer og erfaring med mer. I likhet med mange andre vil jeg tro at flere sitter i bedrifter hvor de er den eneste som jobber med slike løsninger - eller man er et enkeltpersonsforetak. Selv tilhører jeg førstnevnte.

Spørsmålet da er om flere her i Trondheim og omegn kunne tenkt seg å tatt en uformell gettogether en kveld?

Selv benytter jeg meg av Magento CMS plattformen så det hadde vært særdeles interessant om "kolleger" hadde dukket opp. Men å snakke om markedsføring, kampanjer, tekniske løsninger, lovgivning etc er jo uansett nå som er plattformuavhengig :)

Any takers?
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
God ide. Kanskje det er noen å finne gjennom linkedin også; jeg bor ikke i Trondheim, men er du i nærheten i Stavanger en gang, gi lyd. Det er (nesten) ufattelig hvor mye det hjelper å snakke over en kopp kaffe med kolleger.
 

n0stra

Medlem
Innser at det kanskje er vanskelig å treffe aktuelle personer gjennom en enkelt tråd på en enkel seksjon.

Noen som leser dette som vet av noen aktive brukere fra Trondheim? Jeg er såpass interessert i dette at jeg kan ta på meg jobben å kontakte hver enkelt på pm isåfall :)

Pong: om jeg er i stavanger skal jeg si ifra. Det siste du skriver er nettopp årsaken til at jeg prøver å dra igang dette.
 

Bjørnar

Gründer
Trondheim er litt langt unna, men om noen er / kommer til Oslo-området kan vi gjerne møtes.
 
Topp