Hmmm...Ja det er det da. Som sagt så vil jeg gjerne ha en enkel nettbutikk men ikke så enkel at den ikke fremstår som fin heller.
Jeg kommer først og fremst til å selge smykker, så og det kan brått bli en god del smykker etterhvert! så jeg må ha plass til masse produkter. God bilde løsning er viktig, eks at de kan fortørre bildet og se bedre detaljene.
Men samtidig så vil jeg ikke gjøre så veldig big deal ut av det med en gang heller... selv om jeg tenker detaljer og stort hele tiden
Dett skulle i utgangspunktet vare litt hobby på si med smykkeparty og stand på kjøpesenteret.
Så jeg vurderer egentlig å bare ha en facebook side med produkter og kunder har fortsatt mulighet til å handle . De sender en mail på hva de vil ha og får faktura på post og jeg sender produktet når det er betalt. billig, enkelt og greit.
Men går salget til himmels og ned så ja da burde jeg jo få en nettbutikk!
Derfor vil jeg sette meg litt inn dette og forskjellige typer løsninger så er jeg litt kjent med dette når det evt blir aktuelt.
Håper foresten på å kanskje bli leverandør til lokale firsører og lignende også.
Her ble det både svar og høy tenking!