Det er dog noe irriterende, når man kommer med det man anser som et relevant svar, og blir møtt med "ironi".
Første gangen er det forsåvidt greit, men når jeg nok en gang forsøker å svare saklig, og forklarer hvorfor prisen kan variere relativt mye, og det fortsetter, så blir jeg irritert, kanskje noe i overkant, så jeg beklager det.
Begge sidene du har lenket til, er bygget fra bunnen av, med forholdsvis grei UI/UX, og en hel del funksjonalitet.
En enkel side, som gjør et oppslag i en database, er forholdsvis lettvint å bygge opp, men det ligger altså mye mer der, og sikkert veldig mye mer man ikke umiddelbart ser.
Som tidligere nevnt er det betalingsløsning, chat, innlogging osv. Så skal det kanskje være en eller annen admin-løsning, hvor også restauranter kan registrere seg å logge inn, samt at målet sikkert er å tjene noe på dette, og ha en løsning hvor det enten faktureres automatisk, eller trekkes kommisjon av betalingene.
Videre har begge sidene du lenker til utviklet egne apper for iOS og Android, noe som ikke er spesielt billig.
Jeg forsøker igjen, med enda litt mindre teskje; prisen varierer, både i forhold til hva du ønsker å få bygget, og hvem som bygger det for deg.
Skal du leie et byrå til utvikling fra bunnen av, inkludert apper og slikt til vanlige telefoner, integrering av betalingsløsninger, SSL, chat osv. så koster det flesk.
Finner du en student som kan sette opp noe lignende med ferdigløsninger i et CMS, så blir det sikker billig(ere).