hvordan gikk dette? er gitaren i posten eller?
Tonny Kluften Administrator 11 Mar 2008 #33 Jeg ble ikke helt enig med fyren om prisen (eller rettere sagt, han ble ikke enig med meg), så jeg ser meg om etter en annen gitar.
Jeg ble ikke helt enig med fyren om prisen (eller rettere sagt, han ble ikke enig med meg), så jeg ser meg om etter en annen gitar.
Tonny Kluften Administrator 21 Apr 2008 #34 Og da var den i boks. Og den er sinnsykt bra!!! Veldig morsomt. Fytti katta, ikke noe rart de hadde bra motown-basslyd på 60-tallet. Sist redigert: 21 Apr 2008
Og da var den i boks. Og den er sinnsykt bra!!! Veldig morsomt. Fytti katta, ikke noe rart de hadde bra motown-basslyd på 60-tallet.
Gomlers Member 23 Apr 2008 #39 Så du dro til statene? Også sa du ikke ifra? Jeg hadde blitt med jeg... har 7 uker til gode jeg.. GRATTIS!!
Så du dro til statene? Også sa du ikke ifra? Jeg hadde blitt med jeg... har 7 uker til gode jeg.. GRATTIS!!
Tonny Kluften Administrator 23 Apr 2008 #40 Takk. Hehe. Nei, det ble London til slutt. 69 kroner tur retur Torp - Stanstead + 4900 i fartsbot på vei til Torp
Takk. Hehe. Nei, det ble London til slutt. 69 kroner tur retur Torp - Stanstead + 4900 i fartsbot på vei til Torp
Tonny Kluften Administrator 19 Jun 2009 #41 Msites Ltd skrev: nice! hva med en lydtest Klikk for å utvide... Jøss, fant igjen denne gamle tråden, her to lydtester. YouTube - Huntsville live in Oslo, 09 (part 1) YouTube - Huntsville live in Oslo, 09 (part 2)
Msites Ltd skrev: nice! hva med en lydtest Klikk for å utvide... Jøss, fant igjen denne gamle tråden, her to lydtester. YouTube - Huntsville live in Oslo, 09 (part 1) YouTube - Huntsville live in Oslo, 09 (part 2)