Trenger en som kan Finn.no API og jobbe med plugins til Wordpress

kenwestgaard

New Member
Heisann,

Jeg fikk laget en (Wordpress) plugin som skulle hente info fra Finn.no til min kunde sin webside, denne plugin-en funker ikke optimalt nå. Enkelte annonser vises slik som de skal, mens majoriteten viser ingenting. Så først og fremst trenger jeg en person som er kjent med Finn.no sin API løsning og Wordpress som kan få dette på plass igjen.

I tillegg trengs det å gjøre noen forbedringer i forbindelse med denne plugin-en. Ta kontakt med meg hvis dette er noe du kan, så kan jeg komme med mer info via PM.

Har prøvd å komme i kontakt med person som orignialt laget denne plugin-en for meg, men uten videre hell dessverre.

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg kikket litt kjapt og det ser ut at selve dataene ligger der, men at problemet er en del css-innstillinger.
Utfordringen med dette problemet er kombinasjonen av:
1. feilsøking kan ta lang tid
2. feilsøking er en subjektiv sak: det er vanskelig å måle om tidsforbruk var fornuftig.

Jeg har kompetansen - tid er det noe verre med. Dette skal vel løses kjapt?
Ta kontakt hvis du ikke finner en annen.

adeneo

Medlem
Ooops, det er vel meg du har forsøkt å få tak i, og jeg mangler en del e-poster som har forsvunnet et eller annet sted, og din er sikkert blant de, slik at jeg har rett og slett ikke sett deg (samtidig som jeg ofte er opptatt og litt treg til å svare på ting).

Som Pong nevner, ting virker, alle dataene ligger der, men det er satt display:none på elementene slik at de ikke vises, og det er javascript som driver sidevisningene og bildegalleriet i annonsevisningene.

Dersom du taster
Kode:
$('#finn_container').fadeIn(300)
i konsollen, så dukker ting opp på skjermen, men galleriet virker ikke, og årsaken til at ingenting virker er fordi det er feil i javascript.
En hver feil i javascript stopper kjøringen av ytterligere scripts fra det punktet, slik at de javascript filene plugin'sen trenger, kjører aldri, og derfor dukker heller ikke ting opp.

Det ser ut som noe har endret seg på siden, og det er en feilmelding i konsollen på en syntax error et eller annet sted.

Det må legges inn noen logginger her og der og se hva som feiler, og hvor det feiler, for det er helt klart et javascript problem, og jeg kan se på det for deg i romjulen ?

Jeg må også nevne når jeg først sitter her og ser litt på kildekoden at du laster inn Slider Revolution versjon 2.3.9 på alle sidene, og jeg minner om :

https://www.webforumet.no/forum/threads/sikkerhetsproblem-i-wordpress-plugin.24729/

Sist redigert:
Topp