Jeg trenger en nettside hvor jeg kan styre siden fra en egen admin. Jeg her ingen greie på programmering.
Siden skal bestå av linker til andre sider. Disse linkene må jeg kunne legge i forskjellige kategorier. Jeg må derfor kunne opprette kategorier og legge inn linker etter behov.
Det er ønskelig at man kan skrive kommentarer til linkene og evt. stemme (gi stjerner).
Jeg må ha mulighet til å legge inn reklame/bannere på utvalgte steder på siden.
Jeg må også ha et kontaktskjema. Trenger også en "om oss" side som jeg kan forandre teksten på selv.
Jeg må også ha mulighet til å skrive en fritekst på forsiden.
Ønsker også en topp-liste over de mest besøkte linkene på forsiden.
Dette er i grove trekk det jeg trenger og mitt spørsmål er da om det er noen her som kan lage noe sånt.
Siden skal bestå av linker til andre sider. Disse linkene må jeg kunne legge i forskjellige kategorier. Jeg må derfor kunne opprette kategorier og legge inn linker etter behov.
Det er ønskelig at man kan skrive kommentarer til linkene og evt. stemme (gi stjerner).
Jeg må ha mulighet til å legge inn reklame/bannere på utvalgte steder på siden.
Jeg må også ha et kontaktskjema. Trenger også en "om oss" side som jeg kan forandre teksten på selv.
Jeg må også ha mulighet til å skrive en fritekst på forsiden.
Ønsker også en topp-liste over de mest besøkte linkene på forsiden.
Dette er i grove trekk det jeg trenger og mitt spørsmål er da om det er noen her som kan lage noe sånt.