Kjapp og trygg hosting for Wordpress

TradeDoubler-support

Ole Avranden

utvandret
Hei TradeDoubler!

Siden jeg ikke får svar fra supporten deres tenkte jeg å pirke dere litt i siden her, og se om det hjelper. :)

Sendte en henvendelse 19. november, og en ny 29. desember (om nytt tema).

Har ikke fått svar på noen av dem, til tross for et par purringer, så hvis dere kunne svart (ihvertfall på den fra 29. desember) hadde jeg blitt hoppende glad :p
 
Sist redigert av en moderator:

Tonny Kluften

Administrator
En slik lang supporttid har vært standard på Tradedoubler siden jeg begynnte å bruke dem for noen år siden. Jeg fatter ikke at de kan drive på den måten, det er helt respektløst ovenfor samarbeidspartnerne. Det har mange ganger ført til at jeg bruker kampanjer fra andre affiliatefirmaer fordi jeg ikke har fått svar på det jeg trenger å vite. Nå har ikke jeg større inntekt enn 5000 - 15000 pr. mnd fra dem og er vel ikke viktig nok tenker jeg.
 
Sist redigert:

Marita

ordleker
En ting er supporten, en annen er brukervennligheten for nybegynnere som meg. Jeg har gått over til Guava Media som er hundre ganger lettere å forstå. Mye av det som står på TD er fullstendig gresk for meg.
 

Marita

ordleker
.. og hvis jeg vil finne den en annen gang så går jeg via hva på menyen deres? Linken virker ikke for meg, av en eller annen grunn blir jeg logget av hele tiden (mest sannsynlig mitt problem, ikke TDs).

:)
 

webpiken

Medlem
Og det ligger også en direktelenke rett under Nelly-banneret på høyre side :)
 
Topp