Tradedoubler går ikke så godt!

Msites Ltd

Livsnyter
Som jeg har påpekt flere ganger så synes jeg det har vært merkelig at tilbakemeldingene fra Tradedoubler i Norge sier at ting går så bra!
Tradedoubler Norge driver jo med underskudd år etter år, og nå viser det seg at ikke ting er så bra allikevel internasjonalt heller...

Les dagens artikkel i NA24 : NA24.no

PS! Jeg er ikke ute etter å slakte TD, men jeg forventer en viss ærlighet og realitet i kommunikasjonen hvis de vil jeg skal ha tillit til dem!

kongen

kongemedlem
Tror faktisk flere og flere firmaer går over til å bruke affiliates enn å betale fastpris for bannerannonser i fremtiden. Tror allerinternet/schibsted og slike vil få en større nedgang i inntekter, mens TD, Euroads, MMmedier og slike vil oppleve en økning i løpet av året.

Kassimaja

Geocacher
Drømmen hadde jo vært at de store innholdslevrandørene hadde åpnet opp for å kjøre PPA kampanjer...

sKrud

Meget sliten student
TD drives jo slik, det er ikke noe rart at TD norge går med underskudd..all kapital blir tatt ut av landet...

Å et halvert resultat er ikke ille om du har fått med det mye av resultatene som er blitt lagt fram de siste månedene...

Men det er jo ingen her som ikke sier at det ikke er ille, for det er det.. men tror ikke akkurat de står i fare for å gå konk..

peterandrej

pensjonert moderator
Jeg skjønner ikke Msites Ltd og hans motiver. Det kommer stadig vekk slike poster om at det eller det selskapet går med underskudd. Hva er egentlig greia?

Er det bare en svært sær hobby? Å lete med lys og lykte etter selskaper som kanskje er konkurs, eller på vei til å bli det?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Det du sier her om at all kapital blir tatt ut av landet og at de driver selskapet med stort underskudd og tapt aksjekapital er jo bare tull og tøys!

Tradedoubler har selv nevnt på forumet her en gang i tiden at alt kapital blir sendt ut av landet, og at dette er årsaken til at vi ikke ser noe overskudd hos Tradedoubler Norge.

Kassimaja

Geocacher
Noe tapt aksjekapital er det nok ikke snakk om, da hadde de vært på feil side av aksjeloven med de konsekvenser det kan få.

Kassimaja

Geocacher
Noen konklusjon var det neppe, men det er stor forskjell på å føre penger tjent ut av landet og inn i moderselskapet og det å tappe et selskap for alle midler. Det første er ikke uvanlig i konsernsammenheng mens det siste erøkonomisk kriminalitet.

Et selskap kan gå i underskudd lenge så lenge de har midler fra tidligere år og kan derfor gå i underskudd lenge uten at dette går på bekostning av aksjekapitalen

Topp