Dette gjelder en trøblete kunde jeg har.
For 3 måneder siden solgte jeg en vare til en kunde.
for i overkant av 1 uke siden kontaktet kunden meg og informerte at varen var defekt, hele gjenstanden hadde visst kortsluttet.
Jeg informerte kunden at han måtte returnere varen, så skulle vi få det fikset.
Jeg mottok varen fredag. Jeg testet varen - varen fungerte, men hadde en liten defekt (slagskade).
Slagskade er av den betydning at varen ikke fungerer helt slik den skal.
Jeg kontaktet kunden og informerte at varen fungerte, men det var en slagskade på den som ikke ville bli dekket av garantien.
Kunden flippet og antyder at jeg prøver å lure vedkommende + at det er jeg som har mistet den i bakken.
Dessuten har kunden begynt å skrive dritt om nettbutikken og lemper ut med fiktive dårlige omtaler for å sværte ryktet til en nettbutikk som har hatt greit rykte...
What to do?
For 3 måneder siden solgte jeg en vare til en kunde.
for i overkant av 1 uke siden kontaktet kunden meg og informerte at varen var defekt, hele gjenstanden hadde visst kortsluttet.
Jeg informerte kunden at han måtte returnere varen, så skulle vi få det fikset.
Jeg mottok varen fredag. Jeg testet varen - varen fungerte, men hadde en liten defekt (slagskade).
Slagskade er av den betydning at varen ikke fungerer helt slik den skal.
Jeg kontaktet kunden og informerte at varen fungerte, men det var en slagskade på den som ikke ville bli dekket av garantien.
Kunden flippet og antyder at jeg prøver å lure vedkommende + at det er jeg som har mistet den i bakken.
Dessuten har kunden begynt å skrive dritt om nettbutikken og lemper ut med fiktive dårlige omtaler for å sværte ryktet til en nettbutikk som har hatt greit rykte...
What to do?
Sist redigert: