OK - hør her: Jeg har et super tjeneste som jeg er stolt av - og dette vil jeg gjerne formidle til verden. Derfor har jeg sammen med mine britiske utviklere laget en Gratis SEO helsesjekk. Dette er så vidt jeg ved den mest avanserte som finnes på norsk. Dette for at gjøre oppmerksom på de knallgode produkter og den kompetansen vi sitter inne med.
Når man legger inn sin epostadresse får man tilsendt en PDF rapport av den rapporten som man også kan se online. Skriver man ingenting blir den generert uansett.
Eposten som har rapporten vedlagt sendes ut automatisk og har i startfasen denne formen:
---
Emne: Mediakoordinator Free SEO Report
Hei du!
Her er en kopi av din gratis SEO rapport fra
Har du SEOkontroll?
Vi har akkurat lansert første versjon, så hvis du har innspill eller opplever problemer - ta kontakt.
Hvis du er nysgjerrig på å finne ut mer om hvordan vi kan hjelpe deg å tjene på webområdet ditt, eller du har spørsmål - ta kontakt.
Hvis du har en blogg eller eier et nettsted, hvorfor ikke få denne widgeten på ditt nettsted?
Med vennlig hilsen Nickolass Jensen, Nettpilot
din@seokontroll.no
Tlf. 400 431 01
Har du SEOkontroll? - Få kontroll over SEO-prosessen
PS:
Har du hørt om Nettpilots superkule automatiske SEO-tjeneste: Sjekk det ut her:
SEO verktøy som leverer automatiske norskspråklige SEO analyser
---
Er den så farlig?
Jeg har ikke tenkt å bruke epostene som kommer inn i systemet til andre formål enn denne ene. Det kan tenkes at jeg lager en Opt-In mulighet og gjør denne mailen mer sofistikert underveis slik at man kan melde seg på et nyhetsbrev og evt. foreta andre valg. Når det er sagt så er det bare de som har behov og lyst å vite mer som tar kontakt. Jeg har ingen nytte av å pushe mer på folk som ikke selv uttrykker interesse.
Men dere har helt sikkert et poeng i at vi kunne lage en kort note om hva vi vil bruke Epostadressen til. Innspill notert.
Jeg tar veldig gjerne imot forslag fra folk i Webforumet. Bring it on!