Helt renhåring;-)
Dette burde dere som har fulgt med de siste par år vite. Eller kanskje bare i dette webforum:
https://www.webforumet.no/forum/web...ger-tips-til-bra-seo-software.html#post129024
Dette er en whitelabel. Les også:
Mediakoordinator og Analytics SEO - lanserer norsk SEO-plattform og
Norsk SEO plattform for byråer: SEOKONTROLL - En løsning fra Nettpilot
Jeg er norsk forhandler og reseller av Analytics SEO sine tjenester og produkt og har være med siden Analytics SEO startet opp for mer en to og et halvt år siden. Logoet er for å skape gjenkjennelse og i tråd med
Analytics SEO sin visuelle stil. Jeg er ikke ansatt av Analytics SEO, men jobber med å gjøres deres produkter brukbare for norske brukere. Har 6 års SEO og Adwords erfaring og 11 år som webmaster. Jeg er dansk og ble utdannet New Media Manager i 2001. Har bodd i Norge siden 2003.
Jeg har oversatt og formulert mer enn 3500 tekststrenger (vi er nå i 8. versjon) slik at alle råd og tips kunne brukes for norske forhold og har gitt tonnesvis av innspill til utviklingen av verktøyet samt jobbet ekstra hardt for å få det gjort 100% kompatibelt med norske nettsteder.
Derfor har de valgt nettpilot som sin norske samarbeidspartner, og derfor har vi fått til en løsning som
Har du SEOkontroll? og
Nettpilot SEO
Jeg mener det er viktig å jobbe for norske løsninger som kan hjelpe norske nettstedseiere, webmastere, seo-byrå og frilansere til å gjøre jobben bedre.
De fleste norske byrå bruker i dag enten Raven eller SEOmoz sine verktøy eller løsninger som WEB CEO osv. men ingen av de har vist en slik interesse som Analytics SEO når det gjelder spesifikk tilpasning til det skandinaviske markedet. De ville jobbe med dette fordi jeg sto på og mente at norske frilansere, nettstedseiere og webmastere ville sette pris på å få komplette rapporter levert på norsk med en god kvalitet.
Dette er renhårig, og ja, jeg har brukt mange timer og håper at dere vil sette pris på det. Som sagt: Innspill til formulering, funksjoner osv tar jeg gjerne imot.
Og hvis noen av dere har lyst å få til en løsning som
Nettpilot SEO
- egen whitelabel, så er det meget enkelt nå. Det kan dere få via meg. Da vil dere også kunne få en SEOkontroll widget på egen nettside;-) Er det så suspekt da?