Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ting er ikke gratis!

zapotek

Medlem
Glimrende post. BTW, sjekk linken til Testdriver også. Hehe mye jeg kjente meg igjen i her gitt ;)



Client: “Can you make the background of the page red?”

Me: “Wow, I don’t recommend it, it will look horrible. Do you mean like this? (Showing #FF0000)”

Client: “Yeah, and text in orange. It will attract more visitors.”
 
Sist redigert:
Samme her. Det verste er jo at historiene er sanne. I motsetning til den bloggposten på virrvarr, jeg nekter å tro at den er virkelig, jeg bare nekter.

Virrvarr gjentar historien fra denne bloggposten i sin nye bok «Sosiale medier» (en bok som forøvrig anbefales på det varmeste). Her kommer det fram at Snill Organisasjon X er Røde Kors og at den innleide konsulenten som ringte henne var Thomas Moen (som BURDE ha visst bedre).

Kjenner ikke Virrvarr personlig (kan ikke si at jeg er en fast leser av bloggen hennes heller), men jeg nekter å tro at hun hadde skrevet noe slikt om en navngitt organisasjon og en navngitt person i bloggmiljøet om ikke dette var sant.
 

Kassimaja

Geocacher
Virrvarr gjentar historien fra denne bloggposten i sin nye bok «Sosiale medier» (en bok som forøvrig anbefales på det varmeste). Her kommer det fram at Snill Organisasjon X er Røde Kors og at den innleide konsulenten som ringte henne var Thomas Moen (som BURDE ha visst bedre).

Stemmer det da? I så fall, se på kommentar tre under bloggen. Frekkhetens nådegave er en fin ting....
 

Kassimaja

Geocacher
Merkelig og overraskende gjort av han, isåfall...

Hvis dette stemmer så er det egentlig to personer som leverer de samme tjenestene som bedriver litt "drittslenging". I alle fall den ene veien... *Flashback på wf i går kveld...*
 
Topp