Hei,
Jeg startet i 2012 et AS. Jeg flyttet i samme år til utlandet, bodde ca halvparten av året i Norge. Jeg har ført regnskap i programmet "Matrix Økonomisystemer" og der har jeg endt opp med 29 bilag.
På nettbanken har jeg 41 transaksjoner. Det dreier seg stort sett om utbetalinger fra paypal og utbetaling av lønn, og noen andre småkostnader. Det er et veldig enkelt opplegg.
Men jeg har hverken tid, krefter eller ork til å sette meg inn i alt av regler og regnskap og krav om det ene og det andre så har funnet ut at firma var en _veldig_ dårlig ide
Jeg ønsker derfor hjelp til følgende:
- Fikse feilen i mitt 2012 regnskap (jeg har nå 29 bilag for disse 41 transaksjonene, men ender opp med noen tusen kroner feil og vet ikke hvorfor)
- Lønns- og trekkoppgave & årsoppgave arbeidsgiveravgift (skulle vært levert i slutten av januar, så dette haster)
- Avviklet mitt selvskap (inkludert avviklingsregnskap og avviklingsbalanse)
- 2013 regnskapet slik at jeg slipper noe mer å gjøre med firma etter at det er sluttet (som er bare noen få transaksjoner).
Jeg inser at dette fort kan koste noen tusen, det er jeg villig til å betale da jeg ser at alternativet er opp till 9 år i fengsel.
Jeg ønsker å bruke av firmapengene til å betale disse utgiftene så dere må da føre denne transaksjonen i regnskapet også i tillegg til de 41 andre (som jeg har ført allerede, men med noen feil).
Send meg tilbud eller spørsmål.
PS:Et alternativ er at jeg selger selskapet (les: gir bort) hvis det er mulig, det viktigste er at jeg slipper styret.
Jeg startet i 2012 et AS. Jeg flyttet i samme år til utlandet, bodde ca halvparten av året i Norge. Jeg har ført regnskap i programmet "Matrix Økonomisystemer" og der har jeg endt opp med 29 bilag.
På nettbanken har jeg 41 transaksjoner. Det dreier seg stort sett om utbetalinger fra paypal og utbetaling av lønn, og noen andre småkostnader. Det er et veldig enkelt opplegg.
Men jeg har hverken tid, krefter eller ork til å sette meg inn i alt av regler og regnskap og krav om det ene og det andre så har funnet ut at firma var en _veldig_ dårlig ide
Jeg ønsker derfor hjelp til følgende:
- Fikse feilen i mitt 2012 regnskap (jeg har nå 29 bilag for disse 41 transaksjonene, men ender opp med noen tusen kroner feil og vet ikke hvorfor)
- Lønns- og trekkoppgave & årsoppgave arbeidsgiveravgift (skulle vært levert i slutten av januar, så dette haster)
- Avviklet mitt selvskap (inkludert avviklingsregnskap og avviklingsbalanse)
- 2013 regnskapet slik at jeg slipper noe mer å gjøre med firma etter at det er sluttet (som er bare noen få transaksjoner).
Jeg inser at dette fort kan koste noen tusen, det er jeg villig til å betale da jeg ser at alternativet er opp till 9 år i fengsel.
Jeg ønsker å bruke av firmapengene til å betale disse utgiftene så dere må da føre denne transaksjonen i regnskapet også i tillegg til de 41 andre (som jeg har ført allerede, men med noen feil).
Send meg tilbud eller spørsmål.
PS:Et alternativ er at jeg selger selskapet (les: gir bort) hvis det er mulig, det viktigste er at jeg slipper styret.