Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemeldinger

Rismoen

Medlem
29e96570bc.png


Endre font. Syntes "S" "C" "O" og "G" ser veldig merkelige ut.
 

Beergear.no

Medlem
Enig i det. Men sliter litt med å finne ut hvor jeg endrer det.
Har bladd en del i style.css til themet. men der står font nevnt ikke mindre enn 167 ganger :)
Er det et sted man enkelt kan endre font for hele siten?
De fontene der er faktisk default font i themet
 

Beergear.no

Medlem
Driver å tester litt nå. Det er mulig å endre fontene i innstillingene til themet, men da endres alle. Hvilke fonter bruker dere andre til sånt?
Skulle gjerne bare endret fontene i menyen, ikke resten av themet...

Anyway, takk for tilbakemelding, kom gjerne med flere!
 
Sist redigert:

Beergear.no

Medlem
Større og bedre header kommer.men takk for påminnelsen! Tar gjerne i mot flere tilbakemeldinger folkens. Og ikke vær redde for å fyre løs. Jeg er ikke hårsår! Fontene er nå ordnet, så det hjelper med tilbakemeldinger! :)
 
Ikke tilbakemelding vedr. designet, det er bra, men for mange "på salg"-produkter. Da kan kunden oppfatte at det at du bevist har priset de høyere for så å legge på "på salg" og likevel er det normalpris.. Om du skjønner.

Max 2 produkt på salg. Iallefall på førstesiden.
 

Beergear.no

Medlem
Ikke tilbakemelding vedr. designet, det er bra, men for mange "på salg"-produkter. Da kan kunden oppfatte at det at du bevist har priset de høyere for så å legge på "på salg" og likevel er det normalpris.. Om du skjønner.

Max 2 produkt på salg. Iallefall på førstesiden.

Hm.. Men produktene er jo virkelig på salg.
Har tatt en rask runde hos flere andre nettbutikker sv samme type, og flere av dem har ganske mange produkter på salg på førstesiden. F. Eks komplett....
Men skjønner jo hva du mener!
 

Tussete

Medlem
Hvorfor det? Har riktignok endret litt på bildet og teksten nå, men poenget er det samme.
Vi er kjent for ekstremt god service, og at vi kan Android mini PC langt utover det som er vanlig. Det hele er jo ment å være et komisk innslag....

Forstod det skulle være komisk. Men det fikk siden til å fremstå useriøs. Og poenget syntes jeg var dårlig, folk går ofte etter merkevaren. Ikke hvilken andre produkt en butikk selger. Å "gjøre narr" av andre butikker eller konsept, medfører ofte at kundene misliker en. Om ikke en er en skikkelig underdog som rekker tunge til en velkjent gigant. Også "gjør du narr" av kundene dine, som garantert har kjøpt både nettbrett og telefon hos noen som selger støvsugere. Kanskje det er bare jeg. Men jeg ble trassig og tenkte: "Javisst faen og det tror jeg jammen at jeg skal fortsette med." I det jeg så bildet. Så du får høre med andre hvordan de reagerer på det. ;)
 

Beergear.no

Medlem
Takk for svar. Nå som du begrunnet det forstod jeg litt bedre hva du mente.
Har hørt med flere, men det er jo bekjente. De så humoren i det, men det kan jo være fordi de er kjente av oss...

Noen andre som har synspunkter på dette?
 
Topp