Kjapp og trygg hosting for Wordpress

tilbakemeldinger på stroemme.com

zapotek

Medlem
Var innom bloggen din nå, og la merke til en ting du *bør* endre. Filstørrelsen på "thumbs" bildene er altfor store. Det øverste bildet under "HDR foto retouching og manipulasjon" er på nesten 180 kb. Et såpass lite bilde kan du redusere kraftig i filstørrelse uten at det går utover kvaliteten.
 

Gaasehud

Medlem
Nice blogg, likte både designen og innholdet (du har laget/har plan om å lage).
Må innrømme jeg synes det var ganske store planer for et prosjekt du ikke skal tjene penger på, men det er jo i grunn artig. Så lenge du har det gøy med å skrive på den, er det jo kanon.

Savner en about-side her. Ellers god design. Kanskje det går an å kjøre fontene i menyknappene "smooth" (fremfor "crisp" eller hva du har nå)? Er litt skurrete nå. Litt plass mellom artiklene hadde heller ikke skadet. Synes valget med å ikke ha sidebar er dristig, men kan godt hende det kan funke.

Lykke til, gleder meg til fortsettelsen! :)
 

eightworx

Art Director
Hei takker for svar! Feederen virker ikke nei holder på med en demo fil nå for å få alt til å vrike og ikke minst stabilt :)

zapotek: Har jobet så lenge med trykk nå at jeg har helt glemt å lagre for web, skal få endret de så fort som mulig. Litt dumt å bruke opp båndbredde der ja :)


mattisaas: Takker for det, nå er jo det sånn at hvis noen vil reklamere på siden en gang i framtiden og jeg aktivt blogger på den så kommer jeg ikke til å si nei. Men jeg lager ikke bloggen utelukkende i håp og tro at jeg skal og vil tjene penger på den. Mer i den tro at jeg kan lære av det, få videre formiddlet ting som inspirerer meg daglig og ikke minst lære vekk en ting eller to kanskje ikke alle vet.

Vuderte en sidebar da jeg tegnet opp siden men så ikke behovet. Føler jeg får med alle de linkene jeg trenger og search formen kommer så snart den virker over splatten på ett eller annet vis... Så lenge ikke siden skal proppes med reklame ser jeg ikke helt behoved for å utvide? Nå er det også passe bredde til å browses på det meste av padder, netbooker og gamle maskiner :)
 

Gaasehud

Medlem
Ja, jeg synes det er kult å droppe sidebar. Som du sier har du jo ikke behovet for annonseplass, men da har du en liten utfordring mht. å oppdatere siden hyppig, når det ikke er en "siste kommentarer"-boks i sidebar. Da kan det være vanskeligere å få siden til å se ut som den oppdaterer seg siden sist besøk. Men du fikser det nok, høres ut som det blir nok innhold. :)
 

allegretto

Medlem
Google Chrome, bildet ser OK ut.. men får feil når jeg skriver inn tegnene.

edit: det samme skjer forsåvidt også i FF3
 
Sist redigert:
Topp