Fungerer bra på ipad'en nå. Også banneret i midten - som jo ikke kan være flash siden jeg ser det, og det overrasker meg. Var ikke flash din greie?
Uansett, rundt dette med visning på iPad som en annen nevnte (han mente god visning på iPad var irrelevant), så er det slik at Ipads nettleser, "safari light", er ganske kravstor i forhold til at koden er god og at innholdet legges opp en god måte. iPad-brukere vet hva jeg snakker om; svært mange nettsider bruker (det jeg kaller) tøysefunksjoner av typen overliggende "aktivitetsbars" i topp eller bunn som inneholder chat, osv, og med slike ting blir visningen av nettsidene feil. Er sidene dårlig kodet flyter innholdet over og under hverandre og mye merkelig kan oppstå.
Så det å sjekke at en nettside fungerer tilfredsstillende på enheter som iPad, iPhone, Samsung Galaxy, osv er en enkel test. Funker det på dem funker det på stort sett alt annet også.
Håndholdte enheter er også en glimrende plattform for å sjekke brukervennlighet siden man på slike enheter er helt avhengig av få klikk, tydelige linker, god størrelse på brødtekst, osv osv.