Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på sitcon.no

Geir

Medlem
Simpelt, men informativt på de viktigste tingene. Om du satser på å lage løsninger for personer som kan sette et spørsmåltegn bak alle tjenestene du leverer så er vel siden midt i blinken.

Selv synes jeg siden var utrolig kjedelig, utformingen på siden minner meg mer om noe man nevner for venner og bekjente. Bare for å fortelle at man har en webside.

Ut ifra mitt inntrykk av siden din så hadde jeg ikke sendt noen mail om jeg hadde vært på utkikk etter noen av dine tjenester. Jeg synes da det er viktig å skille seg litt ut, hvorfor skal jeg velge deg? Fremfor alle de andre som profilere seg mye bedre på Internett (webpage-based)?

Kanskje en idé å leie inn en designer? Piffe opp siden litt? Om du ikke kan ordne dette selv da.

My two cents..
 

JanMS

Medlem
Takker for tilbakemelding. Noen tips til hva som kan gjøre websiden mer spennende, eller linker til websider hvor du kunne tenke deg å bestille denne typen tjenester.
 

looper

Medlem
Hvorfor ikke heller bare kjøre en joomla-plate, ser mye bedre ut.
Mulig nettlesern min er rar men ble veldig rar oppløsning og format.
 

Jan W.

Medlem
Oi. Først av alt så bryter "Kontakt" med layouten, regner med den skal inn på skjermen. Dette skjer kun i firefox for meg.

Når det gjelder skjermen, er det litt tungt å lese i en slik liten rute. Samt at det løpske tastaturet is driving me crazy.
Det har sneket seg inn en liten "r" i bunnen på tjenester. Skulle sagt noe om at jeg ser på at teksten blir skrevet "live" også, men det trenger jeg vel ikke.

Fra kildekoden:
Kode:
>Du bruker en nettleser som ikke støtter SVG. Om du tar en titt på denne websiden i en bedre browser får du en bedre brukeropplevelse.<
Sikker på det? Dette er nå min mening, men kan godt være jeg tar feil.

Hvorfor være så avansert?

EDIT.
Forslag: Lek litt med fargene på Sørensen it Consulting - Programmeringstjenester på 1-2-3 så blir ikke resultatet så gærnt. Ps. Ikke bruk hele regnbuens spekter ;)
 
Sist redigert:

tyr897

Medlem
En hippie-skjerm og skrivemaskin skriker ikke akkurat kompetanse.
Skrap og start på nytt. Dette var forferdelig, det er mulig du bør tenke på å outsource denne biten.
 

picxx

Well-Known Member
# pr linje med kode: 5 kr
# pr linje med kommentar: 1 kr

Ingen er i stand til å beregne totalpris på et prosjekt ut fra den prissettingen der.

Dette er jo en gylden mulighet for de som skal ha noe utviklet.
Jeg tenkte på en ny facebook klone jeg.
Alt skal kodes på samme linje, i en fil :D
 

appelsin

Medlem
Jeg skulle gjerne fått levert 15 linjer med programmeringskoder. Noen som kjenner noen som kan levere dette for meg?
 

quicktech

Medlem
Heisann,

Jeg må si den første siden du viste er utrolig kjedelig og bygger ikke tillit med tanke på den bransjen du opererer i. Du bør prøve å skaffe deg et profesjonelt design i det minste. Den andre siden har jeg ikke lyst til å kommentere.

Men det jeg har lyst til å kommentere er prismodellen din. Vet du egentlig selv hvor mye dine tjenester koster? Jeg mener, hvis du får en kunde som ringer deg og er ute etter pris på nettside - hva har du tenkt å svare? Vet du egentlig selv hvor mange linjer kode du anslår at en nettside inneholder?

Pris pr linje med kode sier absolutt ingenting om hvor mye nettsiden eller programmet faktisk kommer til å koste kunden, og dette er det viktigste du må ha klart for deg hvis du skal ha håp om å selge noe som helst.
 
Topp