Synes dette resultatet ble mye bedre. Nå er det bare en ting jeg har å utsette på, og det er at det er alt for mye tekst på fremsiden.
Kanskje du kunne byttet ut alle de tekstene (Nettside, nettbutikk, osv) med litt større ikoner som gir et godt inntrykk av hva de betyr og kun noen få stikk ord?
Er enig at det til tider ble litt mye tekst, jeg har allerede prøvd å korte ned en del i forhold til slik det var. Skal prøve å formulere meg på en enklere/kortere måte, kommer tilbake til det litt senere.
spikre skrev:
- Du oppgir ikke ditt eget navn.
- Du skriver "jeg" i setninger, men likevel skriver du: "PlatonNor utvikler nettsider helt fra"
Bestem deg for om du vil gjøre siden personlig, eller det motsatte. Nå har du en jeg person som verken er representert med navn eller ansikt - svært uvanlig i denne bransjen.
Jeg står listet med fult navn, adresse og org.nr. på kontakt-siden.
Meningen er å få fram at PlatonNor og jeg er samme person, jeg er enig at ikke det kom tydelig nok frem, skal skrive en liten introduksjon slik at det ikke skaper forvirring.
Grunnen til at jeg bytter mellom jeg og PlatonNor er rett og slett fordi jeg følte at det så dumt ut å skrive "Jeg" i hver setning eller "PlatonNor" i hver setning. Jeg tenkte litt variasjon ville hjelpe.
spikre skrev:
- På Weblosninger - PlatonNor.com - Din webløsning ser det for meg ut som du bare har et ferdig design, og fyller inn noe som passer i forhold til ikonene som allerede lå i designet. Hvor interessant og avgjørende er det egentlig at du bruke Google Analytisk (statistikk)?
Hvorfor ser det ut som jeg har et ferdig design? Jeg er stor motstander av templates fordi jeg liker å lage noe unikt og derfor er det kjipt å høre den anklagelsen. Greit nok at jeg har brukt Colorzilla sin CSS Gradient verktøy for å få riktig CSS gradient, men ellers har jeg laget alt selv i notisblokka mi.
En annen ting, det ser ikke ut som du har lest innholdet mitt. Jeg nevner aldri at jeg bruker Google Analytics, jeg brukte det kun som sammenligning mot et annet produkt fordi GA er dagens standard.
Og statistikkprogram er faktisk veldig interessant, det er noe alle "trenger", regner med du var klar over det...
spikre skrev:
Et eksempel til på noe helt latterlig:
PlatonNor kan tilby en hel rekke forskjellige webløsninger, alt ut i fra hva du eller din bedrift trenger. Jeg har flere års erfaring innen programmeringsspråket PHP
(så vidt jeg har forstått, utrolig nok, er PlatonNor og "Jeg" samme person/enhet/enk/ting.)
Du har rett, jeg og PlatonNor er samme. Som jeg skrev oppe så er jeg enig at det kom dårlig fram, jeg skal skrive en introduksjon for å oppklare den biten.
Ellers er det som jeg nevnte i stad, for å få litt variasjon nevner jeg både PlatonNor og jeg. Det skader heller ikke SEO-messig å nevne PlatonNor.
Syntes det blir for dumt å kalle meg helt latterlig, når du i tillegg ikke leser innholdet på nettsiden, men greit nok. Jeg tar det til meg og skal fikse det som trengs, bl.a. skrive en introduksjon om meg/bedriften
Takk for svar begge to.