Er det bevisst at du bruker slike rare setninger på Bloggshop? F.eks:
"Kun fra kr XX,- pr mnd!" er jo normalt "Fra kun kr 99,- pr mnd!" og "Bestiller du din blogg i dag, så får du gratis etablering med på kjøpet!" ville jo de fleste skrevet "Bestiller du din blogg i dag får du gratis etablering med på kjøpet!"
Jeg vet ikke om du har gjort dette bevisst for å være litt anderledes enn de andre, men jeg må jo innrømme at det gav meg et inntrykk av litt mindre seriøs faktisk. Kanskje tanken datt litt inn på at du ikke kan skrive, og hvordan kan du da gi meg en blogg...
Samfunnsansvar var jo noe nytt ja. Veldig bra initiativ, men... Hører det egentlig hjemme på bloggshop.no? Jeg regner jo ikke med dette er her fordi du vil dra kunder på det, men fordi du bryr deg personlig om slike greier.
Jeg finner ikke et eneste sted på nettstedet at du forteller hva en blogg faktisk er. Ikke gang jeg vet hva en blogg er. Det har kommet så mange forkjellige varianter med tiden at jeg dønn seriøst ikke vet hva en "ekte blogg" er for noe lenger.
Dette er nok det dummeste jeg har skrevet på lenge, men bytt plass på Bestille og Spørsmål i footeren. Det blir så utrolig mye mer sammenhengende da på en måte. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare hvorfor jeg tenker det sånn.
Enda en kanskje unødvendig greie, inne på bloggen din. I beskrivelsen av bloggen, eller et eller annet sted - Få frem at bloggen er skrevet av Bloggshop. Første inntrykk jeg fikk var at dette var siste innlegg fra alle bloggene du hoster. Dette inntrykket gikk ikke bort før jeg leste et par av dem. - Fordi at vi inne i postene finner "blogghopbloggen." På en måte føler jeg at man må kjenne din skrivemåte før man kan vite at det faktisk er du / bloggshop som har skrevet disse innleggene.
Priseksemplene burde inneholde hvilken pakke du prater om i tittelen. Plutselig har du lagt inn "Eksempel 1: Nybegynneren" , hvor jeg føler den burde være "Eksempel 1: Nybegynneren (standard)" eller slikt noe. Dette fordi jeg faktisk måtte lete før jeg fant ut at du hadde skrevet dette i tabellene. Lete er jo ikke bra...
Dessuten har du altfor lite informasjon om pakkene. Jeg syns så absolutt det burde vært noe mer informasjon for de som vil vite slikt som hvor mye diskplass, båndbredde og slikt de har tilgang til.