Seriøst - IKKE legg stjernen i bakgrunnen på den måten... ikke på en logo. Å bruke den som et designelement svakt i bakgrunnen (tenk vannmerke) på brevpapir, visittkort, nettsiden osv kan funke bra, men det der ser bare klønete og uprofft ut.
Regel nr 1, 2 og 3 for gode logoer er: Gjør det enkelt
Jeg vil foreslå et eller annet i denne duren her:
Er absolutt ikke 100% fornøyd med typografien, men noe i den duren tror jeg vil funke bra - noe som antyder teknologi på en forsiktig måte, uten å overdrive. Kanskje man også kan lage en eller annen form for hybrid mellom kompassrosen og noe som antyder "nettverk" i stedet for den rene kompassrosen, men da er det viktig å ikke gå i detalj-fella. Evt kan man også dele opp "nordkappnett", f.ex. med forskjellig farge på "nordkapp" og "nett", eller å sette det på to linjer. Hva dere driver med sier jo navnet veldig tydelig, så jeg ville ikke bekymret meg for mye om at symbolet ikke sier noe i den retningen, la heller symbolet spille på navnet, som nå, jeg tror det vil være mye bedre. Også ville jeg definitivt ha gått bort fra NATO-aktige-rosen dere har nå, og over til en mer normal kompassrose. NSØV-bokstaver ville jeg derimot holdt meg langt unna. Skal det være noe, så får det heller være litt ekstra finurligheter på "N-pilen" på rosen.