Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på blogg

Jan W.

Medlem
Har lenge vært inne på tanken om å lage meg en blogg, nå er det endelig gjort.
Bloggen blir en mellomting av personlig og nyhetsblogg. Vil også ta for meg bransjerelaterte temaer.

Hordaposten.no

Har pr. i dag testet den i firefox, opera, konqueror og IE (6,7 og 8)
Støtten for ie6 er heller dårlig, men gir et lesbart resultat.

Noen som kan teste siden i Safari og Chrome?

Ønsker også generelle tilbakemeldinger på design.

Takk ;)
 

Bjørn Andersen

Webmaster
synes den lastet litt tregt, ellers så ser jo den basic ut, ikke så spennede design men du satser vel mer på innhold. ser ut som logoen kuttes litt i bunn ?
 

Jan W.

Medlem
Designet er bygget opp fra bunnen, så den minimalistiske looken er planlagt, liker det slik. Vil nok bli lagt til litt mer dill med tiden (bare litt.. ;)) Logoen skal kuttes i bunnen. Ser det merkelig ut?
 

Bjørn Andersen

Webmaster
jeg synes det, men er kanskje bare meg :) Ang bilder så ville jeg kanskje gjort litt mer med dem siden du satser på en minimalistisk design, feks liker jeg veldig godt måten dagbladet jobber der, store bilder med en svart border, funker bra
 

zapotek

Medlem
* Laster veldig tregt hos meg.
* Ser rart ut at logoen er kuttet i bunnen.
* Liker ikke de røde overskriftene i sidebaren. Greit med rødfarven, men ville ha droppa den trasparente effekten i bunn samt brukt stor bokstav på første tegnet.
* Prøv å få samme størrelse på thumbs bildene.

Ellers ser det ok ut.

Lykke til med bloggingen :)
 

Jan W.

Medlem
* Laster veldig tregt hos meg.
* Ser rart ut at logoen er kuttet i bunnen.
* Liker ikke de røde overskriftene i sidebaren. Greit med rødfarven, men ville ha droppa den trasparente effekten i bunn samt brukt stor bokstav på første tegnet.
* Prøv å få samme størrelse på thumbs bildene.

Ellers ser det ok ut.

Lykke til med bloggingen :)

Takk for det :) Ang. pageload, hos meg laster den på 0.07 sekunder pr. kb. Ganske normalt egentlig.
 

picxx

Well-Known Member
Da skjønner jeg ikke helt vitsen med å spørre om tilbakemelding, om man ikke kan se siden?
 

Jan W.

Medlem
Nå er den oppe å går, redesignet. Måtte omarbeide designet av ymse grunner..

Spørsmålet er, hva kan gjøres annerledes?
 
J

Jiberish

Guest
Takk for det :) Ang. pageload, hos meg laster den på 0.07 sekunder pr. kb. Ganske normalt egentlig.

Hmm..tok litt tid å laste her også. Det at det går raskt for deg er ikke så rart siden du har alle grafiske elementer osv. cachet. Når jeg besøkte siden for andre gang så gikk det raskt.
 

Jan W.

Medlem
Nå har jeg omarbeidet designet en hel del, bla. kuttet ut en stor del grafiske elementer.
Jeg er ganske stor tilhenger av sort/hvitt innen design, synes dette kjedelig på bloggen? Trenger den mer farger? Hvor?

-Jan W
 
Topp