Knut Hunderi
Medlem
Dere har gode tjenester, god service og er relativt rimelige... men fakturasystemet deres er jeg mindre imponert over. Rett og slett latterlig. Er det virkelig så vanskelig å la gode og lojale kunder få en samlefaktura ved månedsslutt? At kunder som bestiller en del tjenester hver måned (domener, tilleggsdomener, SSL++), slipper å styre med ett bilag til hver eneste lille bestilling? Alle bilagene gjør tjenestene deres ganske så dyre i bunnlinjen.
Domeneshop m/fl har en slik ordning. Det er en fryd å f.eks handle domener hos dem da jeg på slutten av hver måned får ÉN faktura å betale. (Synd at det bare er domener Domeneshop er gode på).
Jeg kontaktet dere for noen måneder siden vedr. dette (da hadde jeg 11 utestående fakturaer på noen dager), og da fikk jeg til svar at det ikke var mulig og at dere ikke hadde planer om å tilby noe slikt. Det dere derimot kunne tilby var at jeg kunne forskuddsbetale et visst beløp, som dere trekker kostnaden for diverse tjenester fra. Men hva hjelper egentlig det egentlig med antall billag?
Det er nok ikke bare jeg som synes det er unødvendig slitsomt med alle fakturaene dere sender ut.
Mvh
Knut
Domeneshop m/fl har en slik ordning. Det er en fryd å f.eks handle domener hos dem da jeg på slutten av hver måned får ÉN faktura å betale. (Synd at det bare er domener Domeneshop er gode på).
Jeg kontaktet dere for noen måneder siden vedr. dette (da hadde jeg 11 utestående fakturaer på noen dager), og da fikk jeg til svar at det ikke var mulig og at dere ikke hadde planer om å tilby noe slikt. Det dere derimot kunne tilby var at jeg kunne forskuddsbetale et visst beløp, som dere trekker kostnaden for diverse tjenester fra. Men hva hjelper egentlig det egentlig med antall billag?
Det er nok ikke bare jeg som synes det er unødvendig slitsomt med alle fakturaene dere sender ut.
Mvh
Knut