Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Thermonordic er dritt

picxx

Well-Known Member
Det er jo det samme om det er Thermonordic selv som har sendt ut dette, eller om de har leid noen til å gjøre det for seg...

Dersom man leier inn noen til å gjøre en tjeneste for seg så har man jo en plikt til å forsikre seg om at tjenesten man kjøper holder en viss kvalitet. Og ikke minst at det er lovlig.

Er flere som skriver om dette på nettet:
http://skriblerier.adesign.no/index.php?q=node/81

Hva om jeg hadde kjøpt en slik e-post liste, satt en generell e-post adresse fra din nettside som avsender og lagt deg som referrer på e-postene. Siden hadde jeg lagt til en heftig melding som hadde promotert dine produkter.
Hadde satt opp denne til å sendes ut med to dagers mellomrom til alle e-post adressene i listen.

Hadde du da vært min konkurrent hadde vel hensikten vært oppnådd?
Kongen hadde opprettet en tråd på webforumet og flere hadde slengt seg på.
Du og dine produkter hadde blitt deskreditert og jeg som konkurrent kunne flagget mine produkter bedre, med mindre konkurranse.

Som sagt tidligere har ikke jeg noe som helst til overs for spamming i sin helhet,
men ikke alltid like lett å vite hvor man faktisk skal rette sine slag...eller..??
 

Santo

Active Member
Det er klart at når noen som påberoper seg retten til å være overdommer over norsk lov, så blir det vanskelig.

Denne karen her har jo bestemt seg for at all e-post han mottar er spam - såfremt han ikke har bedt om e-posten selv. Dette blir for meg ren idioti!

Men som jeg skrev sender ikke disse bare ut til generelle adresser... Du fikk kanskje ikke med deg det?
 

picxx

Well-Known Member
Genial blogg. Håper flere gjør det samme som han så blir vi kvitt alle idiotene som sender spam.

Tja, kan jo lønne seg å la folk få tilgang til å lese det som skrives som ett viktig steg # 1 da.. :D

403 Forbidden
Access to this resource on the server is denied!
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Jippi, endelig har jeg også fått spam fra Thermonordic. Trodde jeg var kastet ut fra det gode selskap, så nå ble dagen min reddet!
 

Thermo

New Member
Many thanks guys :)

According with Norwegian law, you can use a company email for advertising purpose, if the email has the format firmaname@domain.no, and you give the possibility to unsubscribe. In the other hand, radiant panels are an excellent product and the user feedback can confirm it. If the email marketing channel was used, is to avoid paying traditional marketing campaigns that have almost any effect and are very expensive (e.g. see the prices on the newspapers). Email marketing is a very useful substitute, cheap, that every starting company can afford it.
In the end, thanks to put THERMONORDIC in this forum. That’s creates a lot of web traffic........
 

picxx

Well-Known Member
Stygt å le her altså, men "Thermo" har et poeng i siste setning... :D
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Kan vel umulig være særlig bra for omsetningen at et søk på Google med "Thermonordic" gir denne tråden toppplassering? Eller ville du ha blitt lokket av en tråd som heter "Thermonordic er dritt"?
 

hohohoo

Medlem
Kan vel umulig være særlig bra for omsetningen at et søk på Google med "Thermonordic" gir denne tråden toppplassering? Eller ville du ha blitt lokket av en tråd som heter "Thermonordic er dritt"?

Men når du leser tråden, synes du egentlig Thermonordic er noe dritt? Nå dukker de opp selv og forklarer seg også. Aldri har vel frasen "all markedsføring er god markedsføring" vært sannere.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Kan vel umulig være særlig bra for omsetningen at et søk på Google med "Thermonordic" gir denne tråden toppplassering? Eller ville du ha blitt lokket av en tråd som heter "Thermonordic er dritt"?

Nå tror jeg de fleste oppegående mennesker klarer å lese det som står her og skjønner fort at dette ikke handler om Thermonordics produkter.....

Og, ikke tror jeg den normale mannen i gata heller bryr seg så mye om Kongen har fått en e-post eller to i sin innboks som han ikke ønsket ;-)
 
Topp