TD program advarsel melding osv.

i-net

WF 09
Har jo fått opp denne meldingen på to programmer på TD jeg bruker en del for tida:
TD-melding.jpg

Lurte på hva helt praktisk dette vil bety, og om når man kan forvente at dette ordner seg igjen?

Ville du slutte å promotere programmer som får slike meldinger?

En annen ting er at jeg har hatt mange søknader liggende "på vent" , der annonsøren aldri godkjenner virker det som. Hjelper det å sende mail til TD om dette, eller får man ikke gjort noe for å få det godkjent? (I hvertfall vurdert i det minste...)

Takk for svar :)

sKrud

Meget sliten student
Om annonsøren er på vent, må du stoppe å sende trafikk umiddelbart. Du vil da ikke få betalt for det.

Dersom annonsøren ikke har betalt/prepayment runout: Vil du få betalt så snart annonsøren betaler, dette bruker ikke være noe problem.. Det eneste er at statsene funker ikke når dette skjer..

picxx

WF 09
Hvorfor faen lar TD slike programmer ligge aktive da!!
Om det er at de ikke lenger godtar isales er det jo greit, da de samme annonsene gjelder for CPA, men ved andre manglende betaling eller andre problemer må det da være idioti å ha slike kampanjer åpne om de ikke betaler publisher.

i-net

WF 09
Ok, takk for bra svar. Skikkelig kjedelig at sånt skjer. Er forressten med Cappelen og Folkia denne meldingen ligger på.. De to jeg bruker mest på TD selvfølgelig :\ Der cappelen bare hadde helt perfekte bannere for den ene siden min :<
Får håpe det fikser seg etterhvert bare... og kan jo sende TD klar beskjed om å mase som bare fyyy på annonsørene

Jess skrud, sender heller ikke trafikk til annonsøren som er "på vent", at det ikke blir penger i kassa av det, er hvertfall helt sikkert.

webpiken

Medlem
Ok, takk for bra svar. Skikkelig kjedelig at sånt skjer. Er forressten med Cappelen og Folkia denne meldingen ligger på.. De to jeg bruker mest på TD selvfølgelig :\ Der cappelen bare hadde helt perfekte bannere for den ene siden min :<

Det er bare å kjøre på, såfort de har betalt inn igjen får du alt du har tjent.

Dette skjer jevnlig med flere programmer, og jeg har aldri sett at antall salg har vært noe lavere i de periodene statistikken ikke kommer ut (og jeg har aldri opplevd at jeg ikke har fått den provisjonen jeg har hatt krav på).

Noe underlig at så store selskaper som Cappelen og Telenor ikke betaler regningene sine i tide, dog.

Topp